پخش نشست رئیس جمهور با فعالان سیاسی از شبکه خبر

تهران- ایرنا- گزیده نشست صمیمی رئیس جمهور با دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی کشور امروز - چهارشنبه ۲۰ دی ماه - از شبکه سراسری خبر پخش می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایرنا، گزیده نشست صمیمی رئیس جمهور با دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی کشور امروز ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه سراسری خبر پخش می شود و بازپخش آن نیز ساعت ۲۲ از همین شبکه خواهد بود.

۵۰ نفر از دبیران احزاب و فعالان سیاسی از تمامی طیف‌های سیاسی کشور که محور اصلی آن انتخابات اسفند ۱۴۰۲ بود، روز دوشنبه - ۱۱ دی ماه - با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دومین نشست رئیس جمهور با احزاب و فعالان سیاسی بود که قرار بود ۹۰ دقیقه باشد اما ۱۸۰ دقیقه طول کشید و ۲۵ نفر از میهمانان نیز سخنرانی کردند. همچنین اولین نشست وی با فعالان سیاسی در بهار (اردیبهشت) ۱۴۰۱ و در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان برگزار شد.

از اصلاح‌طلبان افرادی نظیر «مجید انصاری، محمدعلی ابطحی، جواد امام، محمد هاشمی، حسین مرعشی، محسن هاشمی، محمد قوچانی، الیاس حضرتی، مسعود پزشکیان و ...»، از اصولگرایان «غلامعلی حدادعادل، مرتضی آقاتهرانی، صادق محصولی، حمید رسایی، محمدرضا باهنر، اسدالله بادامچیان، مالک شریعتی، سیدنظام موسوی و ...» و از اعتدالیون نیز «محمدباقر نوبخت، علی ربیعی، علی مطهری، قدرت‌الله حشمتیان و ...» در این نشست حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha