۲۱ دی ۱۴۰۲، ۹:۵۱
کد خبرنگار: 1024
کد خبر: 85350638
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

ستاد مدیریت بحران فیروزکوه در حالت آماده باش قرار دارد/ احتمال ریزش بهمن

فیروز کوه- ایرنا- رئیس ستاد مدیریت بحران فرمانداری فیروز کوه گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و برای جلوگیری از بروز برخی مخاطرات ناشی از بارندگی‌ها، این ستاد تا پایان روز جمعه در حال آماده باش قرار دارد.

حیدر قاسم زاده روز پنجشنبه به ایرنا، گفت: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی و اعلام اداره کل مدیریت بحران استان تهران، فعالیت سامانه بارشی از امروز آغاز و تا روز جمعه ۲۲ دی تداوم خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه ادامه داد: بر اساس اعلام هواشناسی بارش برف و باران، وزش باد شدید و مه گرفتگی و در مناطق کوهستانی کولاک برف و احتمال ریزش بهمن مورد انتظار است.
قاسم زاده گفت: تاکید مدیریت بحران شهرستان بر صعود نکردن به ارتفاعات، پرهیز از سفرهای غیرضروری و اجتناب از تردد در مسیرها و دالان‌های مستعد وقوع بهمن به ویژه در گردنه‌های برف گیر است.
وی ادامه داد: ‌استقرار تجهیزات در نقاط حادثه‌خیز از موضوعاتی است که تا پایان وضعیت پیش‌بینی شده در شهرستان انجام خواهد شد.
رئیس ستاد مدیریت بحران فرمانداری فیروزکوه توضیح داد: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته مبنی بر احتمال اختلال ترددها در جاده‌های کوهستانی و نقاط سردسیر در صورت امکان شهروندان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha