۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85350819
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لشکرکشی تویسرکانی ها به تیم ملی گلبال

۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85350819
لشکرکشی تویسرکانی ها به تیم ملی گلبال

همدان- ایرنا- اردوی آماده سازی تیم ملی گلبال مردان کشور درحالی از شنبه هفته پیش رو آغاز می شود که سه عضو از حاضران در این جمع را اهالی ورزش تویسرکان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین مرحله اردوی تیم ملی گلبال مردان نابینایان و کم بینایان کشورمان اعزامی به مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ از شنبه ۲۲ دی ماه جاری به مدت یک هفته در مجموعه فرهنگی ورزشی جانبازان و نابینایان شهید هرندی تهران برگزار می شود.

در این اردوی آماده سازی میلاد سوری و نعمت الله سرافراز ۲ ملی پوش تاثیرگذار کشورمان که اهل تویسرکان هستند در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین نیز حضور خواهند داشت.

همچنین محمدکرم کولیوند از مربیان باتجربه و سازنده گلبال شهرستان تویسرکان که سابقه درخشان در تیم های ملی جوانان و بزرگسالان در این رشته ورزشی را دارد نیز به عنوان مربی در این اردو حضور خواهد داشت.

تیم ملی گلبال مردان ایران آبان ماه امسال با پیروزی قدرتمندانه مقابل کره جنوبی، قهرمان رقابتهای گلبال قهرمانی آسیا در هانگژو چین شد و جواز حضور در پارالمپیک پاریس را به دست آورد.

لشکرکشی تویسرکانی ها به تیم ملی گلبال

* تویسرکان قطب گلبال کشور

رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان نیز با تمجید از دعوت سه عضو گلبال تویسرکان به تیم ملی کشورمان گفت: استان همدان ظرفیت بالایی در ورزش گلبال دارد و حضور پرتعداد در تیم ملی گواه این ادعا است.

سمیه سهیلی افزود: با وجود محدودیت های مالی توانسته ایم همه رشته های زیرمجموعه نابینایان و کم بینایان را مورد حمایت جدی قرار دهیم و امسال در تمامی رشته ها در سطح ملی و بین المللی موفق عمل کرده ایم.

وی افزود: گلبال یکی از موفق ترین ورزش های استان همدان در سال های اخیر است و از بازیکنان و مربیان با سطح فنی بالا برخوردار بوده که سابقه عضویت در تیم ملی را نیز دارند.

رییس هیات نابینان و کم بینایان همدان اضافه کرد: گلبال همدان در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان جزو بهترین های کشور است به خصوص اینکه در رده بزرگسالان پنج سال متوالی قهرمان کشور شدیم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha