۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85353083
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فعالیت مراکز معاینه فنی پایتخت از سرگرفته شد

۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبر: 85353083
فعالیت مراکز معاینه فنی پایتخت از سرگرفته شد

تهران بزرگ - ایرنا - ستاد معاینه فنی خودروهای پایتخت گفت: پس از رفع اختلال به وجود آمده، فعالیت همه این مراکز در شهر تهران از سر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، ستاد معاینه فنی خودروهای پایتخت روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان گرامی، به اطلاع می‌رساند بنا بر پیگیری‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های مسوول، مشکل قطعی مراکز معاینه فنی بر طرف گردیده و در حال حاضر همه مراکز معاینه فنی مشغول به ارائه خدمات به شهروندان هستند.

براساس این اطلاعیه، خودروهای دارای نوبت اینترنتی که به علت اختلال سراسری در مراکز موفق به مراجعه نکرده‌اند، می‌توانند براساس نوبت و هزینه پرداختی با اولویت پذیرش به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

صبح امروز (شنبه)، این ستاد در اطلاعیه ای از اختلال در سامانه ملی معاینه فنی مربوط به وزارت کشور به صورت سراسری خبر داده بود که اکنون این مشکل رفع شده و مراجعان می‌توانند برای دریافت گواهی معاینه فنی در محل های تعیین شده حضور پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، شهر تهران از بضاعت ۶۴ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و ۱۵ واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار بوده و شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس و نحوه فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha