پیام جدید گردان‌های القسام در مورد چهار اسیر صهیونیست/ زمان رو به پایان است + فیلم

تهران - ایرنا - گردان های "عزالدین القسام" شاخه نظامی حماس با انتشار فیلم کوتاهی (کلیپ) از چهار اسیر نظامی صهیونیست که از ۱۰ سال پیش در اسارت این گروه مقاومت فلسطینی قرار دارند، پیام جدیدی به رژیم تل آویو ارسال کرد.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا، گردان های عزالدین القسام در این فیلم کوتاه به چهار نظامی رژیم صهیونیستی در غزه که از ۱۰ سال پیش در اسارت این گردان‌ها قرار دارند، اشاره کرده و خطاب به صهیونیست ها و خانواده اسیران صهیونیست افزود که زمان رو به پایان است و کابینه «نتانیاهو» همچنان نسبت به بازگرداندن آن‌ها بی‌توجه است و تلاشی برای آزادی‌ آنها انجام نداده و نمی دهد.

القسام در این فیلم اعلام کرده که ارتباطش با مجاهدانی که از سال ۲۰۱۴ مسئول محافظت از این چهار نظامی بودند، قطع شده است.

در متن پیام گردان های عزالدین القسام در این فیلم کوتاه آمده است که «۱۰ سال گذشت... ت. آیا آن‌ها را به یاد می‌آورید؟ هدار... ارون...عمر...مگنستو L.

القسام خطاب به صهیونیست ها ادامه داد:‌ کابینه نتانیاهو سال ۲۰۱۴ فرزندان شما را به فراموشی سپرد و آن‌ها را تاکنون بازنگردانده است.

شاخه نظامی حماس در عین حال اعلام کرده که «متاسفانه...ارتباط با گروه (محافظان این اسرا) قطع شده است».

گردان های القسام در این پیام ویدئویی در عین حال با تاکید بر اینکه ارتباط هنوز در دست حماس است، خطاب به خانواده های اسیران صهیونیست افزوده، «چه در گذشته و چه اکنون، نتانیاهو و کابینه او بار دیگر نسبت به بازگشت فرزندان و عزیزان شما بی‌اهمیت هستند. فراموش نکنید... زمان در حال گذر و تمام شدن است».

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، از سال ۲۰۱۴ چهار نظامی اسرائیلی به نام‌های "آبراهام منگستو"، "هشام السید"، "هدار گلدن" و "شائول آرون" را از زمان حمله اسرائیل به غزه در اسارت دارد.

رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده بود که هدار گلدن و شائول آرون دو نظامی اسیر صهیونیست در غزه کشته شدند و گردان های قسام اجساد آن‌ها را در اختیار دارد، اما گردان‌های شهید عزالدین قسام نهم مردادماه سال ۱۴۰۱ تحت عنوان «دولت شما دروغ می‌گوید»، تصویری از «هدار گولدن» و «شائول آرون» دو نظامی اسیر رژیم صهیونیستی در غزه منتشر کرد.

حماس با آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر ماه بیش از ۲۰۰ صهیونیست را به اسارت خود در آورد که در چند مرحله تبادل شماری از آنها آزاد شده اند و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نظامی صهیونیست در اسارت رزمندگان فلسطین قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha