قایق‎‌های تفریحی در روستاهای هدف گردشگری کنارک ساماندهی می‌شوند 

زاهدان- ایرنا- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کنارک گفت: همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۳ موضوع قایق‌های تفریحی در روستاهای هدف گردشگری این شهرستان ساماندهی می‌شوند.

طاهر میرزایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دومین جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر به منظور افزایش کمیت و کیفیت خدمت‌رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری، امامان جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران بخش مرکزی و کهیر و سایر مسوولان در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد.

وی افزود: یکی از نکات مهم و اولویت دار این جلسه ساماندهی قایق‌های موجود در روستاهای هدف گردشگری بندر تُنگ و پُزم بود که بتوان تمام ظرفیت این قایق‌ها را برای ایام نوروز مهیا کرده و تجربه گردشگری دریایی بیادماندنی را برای مسافران نوروزی به ارمغان بیاوریم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کنارک ادامه داد: با توجه به اینکه این شهرستان هر ساله تعداد زیادی مسافر خارجی و توریست را میزبانی می‌کند مقرر شد تا در خصوص خدمات‌رسانی به گردشگران غیرایرانی نیز تدابیر ویژه‌ای اندیشیده بود.

به گفته وی ، همچنین در این جلسه مقرر شد تا سرویس‌های بهداشتی در اماکن گردشگری و مجتمع‌های بین‌راهی و در محل گل فشان‌ها نیز به لحاظ تجهیز و نظافت مورد توجه قرار بگیرد تا در این زمینه‌ها نیز مشکلی وجود نداشته باشد.

میرزایی ادامه داد: یکی دیگر از نکات مهم مطرح شده در جلسه ساماندهی وضعیت متکدیان در کنارک بود که جلوه خوبی نداشته و باعث ناراحتی گردشگران می‌شود که در این خصوص نیز مقرر شد تا سریعاً تصمیمات لازم اندیشیده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha