فرمانده سپاه ری: همکاری با آموزش و پرورش دربرگزاری اردوی راهیان نور اولویت دارد

شهر ری - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم شهرستان ری گفت: اردوهای راهیان نور ، راهیان پیشرفت و اعزام گروه های جهادی علمی به مدارس از اولویت های همکاری سپاه با آموزش و پرورش در این شهرستان است.

به گزارش ایرنا ، رئیس و اعضای انجمن اولیا و مربیان استان تهران روز یکشنبه با سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه شهرستان ری دیدار و گفتگو کردند .

فرمانده سپاه ری: همکاری با آموزش و پرورش دربرگزاری اردوی راهیان نور اولویت دارد


تیمورزاده رئیس انجمن اولیا و مربیان استان تهران به همراه اعضا و ایمانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ری با حضور در ساختمان سپاه شهرستان ری با سرهنگ قنبری دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار درخصوص برنامه های فرهنگی پیش رو ،همچنین برنامه ریزی به جهت حضور پرشور رای اولی در انتخابات پیش رو بحث و تبادل نظر شد .

سرهنگ قنبری در این نشست گفت : سپاه شهرستان ری آمادگی خود را در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت و همچنین همکاری به جهت اعزام گروه های جهادی علمی به مدارس اعلام می کند.

فرمانده سپاه شهرستان ری افزود: اجرای ماموریت های مشترک در حوزه اجتماعی ، تربیتی و فرهنگی ، آسیب شناسی موضوعی در سطح مدارس و برپایی نمایشگاه پوشاک اداری و دانش آموزی در مدارس شهرستان ری از دیگر برنامه های سپاه در شهرستان ری است.

وی ضمن اشاره به برگزاری چندین دوره از راهیان نور و راهیان پیشرفت ، حضور دانش آموزان در این اردوها را برای بالا بردن روحیه ایثار و نقش افرینی در جامعه مهم دانست.

شهرستان ری در جنوب استان تهران و پایتخت با بیش از یک میلیون نفر جمعیت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha