تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اولویت کمیته های ستاد دهه فجر باشد

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تبیین دستاوردهای قابل توجه انقلاب شکوهمند اسلامی اولویت مهم کمیته های مختلف ستاد برگزاری یوم الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشد.

به گزارش ایرنا، رضا ایراهیمی روز شنبه در دومین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه فجر افزود: تا به امروز نتوانسته ایم برای نسل امروز و جوان، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را در حوزه های مختلف تبیین کنیم و دراین حوزه موفق عمل نکرده‌ایم که باید برای رفع این نقیصه بررسی و واکاوی لازم را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش گسترده ای در راستای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و دروغ پردازی در حوزه های مختلف داشته و حتی سعی دارد سران رژیم سفاک پهلوی را تطهیر کند.

وی مدرسه و دانشگاه را از جمله ظرفیت های تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: باید به تبیین نظام و انقلاب پرداخته شود و اساتید دانشگاه و معلمان باید این امر را دستور کارخود قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان ‌غربی اظهار کرد: امروز باید مطالب مربوط به نظام و انقلاب در لابه لای درس های آموزشی مطرح و یا دردانشگاه به شکل دیگری بیان شود.

ابراهیمی به برگزاری خودجوش جشن های دهه فجر در گذشته توسط دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در گذشته دانش آموزان خود به برگزاری این جشن ها می پرداختند که همین امر باید در مدارس اجرایی شود.

وی افزود: درحال حاضر برگزاری جشن دهه فجر را تنها به یک روز و سخنرانی دوساعته خلاصه می کنند درحالی که گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مدارس و تبیین نظام و انقلاب باید به شکل شایسته و در طول این ایام برگزار شود.

وی اضافه کرد: دشمنان مدارس و دانشگاه ها را هدف قرار داده‌اند و ما نیز باید این ظرفیت ها را به کار بگیریم و از آنها برای تبیین بهتر استفاده کنیم.

در این جلسه احکام نمایندگان کمیته های ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه فجر اعطا شد.

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اولویت کمیته های ستاد دهه فجر باشد

به گزارش ایرنا، ستاد مراسم گرامیداشت یوم الله دهه فجر ۲۹ کمیته دارد و امسال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha