برتری گرگان و ذوب‌آهن و شکست مهرام در لیگ برتر بسکتبال

تهران- ایرنا- تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن، شهرداری گرگان، فولاد هرمزگان، طبیعت، لیموندیس و آورتا ساری هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی پشت سرگذاشتند.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که طی آن تیم‌های ذوب‌آهن، شهرداری گرگان، فولاد هرمزگان، طبیعت، لیموندیس و آورتا ساری برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

در یکی از این بازی‌ها شهرداری گرگان صدرنشین لیگ برتر ۹۴ بر ۷۴ مقابل صنعت مس کرمان پیروز شد. ویل چری ۲۰ امتیاز و ارسلان کاظمی ۱۵ امتیاز و ۱۵ ریباند برای شهرداری به ثبت رساندند و سیدمحمد حسینی نیز ۲۰ امتیاز برای کرمانی‌ها به دست آورد.

ذوب‌آهن اصفهان تیم دوم جدول هم با اختلاف و با نتیجه ۸۱ بر ۵۲ صنعت مس رفسنجان را شکست داد تا مهران حاتمی یک برد دیگر را برای نماینده اصفهان به ارمغان بیاورد. مهرام هم با وجودی که پری پتی ۲۷ و محمد جمشیدی ۱۹ امتیاز برای این تیم کسب کردند با اختلاف سه امتیاز مغلوب طبیعت شد. این دیدار با با برتری ۷۹ بر ۷۶ طبیعت همراه شد.

در دیگر بازی امروز تیم فولاد هرمزگان ۷۷ بر ۵۴ مقابل رعد پدافند هوایی به پیروزی رسید. لیموندیس شیراز نیز ۸۸ بر ۸۳ از سد کاله آمل گذشت. آورتای ساری نیز در این هفته ۷۶ بر ۷۱ بر میهمان خود نفت آبادان غلبه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha