همبستگی هواداران ایران و فلسطین در دوحه

دوحه- ایرنا- تیم‌های ایران و فلسطین در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا در حالی به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار صحنه‌های زیبایی برای همبستگی مردم دو کشور شکل داده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به دوحه، تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در قطر از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اجوکشین سیتی به مصاف تیم ملی فلسطین رفته است.

پیش از این بازی تیم ملی کشورمان با حمایت هواداران خود راهی ورزشگاه اجوکشین سیتی شد. این حمایت‌ها و تشویق‌ها قبل از بازی در از سوی هواداران ایرانی نیز ادامه داشت تا شاگردان امیر قلعه‌نویی با روحیه‌ای بالایی خود را برای دیدار با فلسطین آماده کند.

نکته جالب توجه در خصوص اتفاقات پیش از این بازی، همبستگی جالب توجه بین هواداران ایرانی و فلسطینی بود. هواداران دو تیم قبل از آغاز این بازی در داخل و خارج از ورزشگاه دوشادوش یکدیگر به تشویق پرداختند.

در این روزها که رژیم اشغالگر قدس حملات غیر انسانی خود را علیه مردم غزه و فلسطین با بی‌رحمی تمام ادامه می‌دهد، پیرو پیشنهاد ارائه شده در جلسه هماهنگی روز گذشته بازی ایران و فلسطین و موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار امشب این دو تیم به احترام شهدای غزه با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

در ادامه، هواداران یکصدا شعار "الموت اسراییل" را در ورزشگاه سر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha