۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبر: 85354695
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ژاوی: ناامید و غمگین هستم اما بارسلونا بازخواهد گشت

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: من ناامید و غمگین هستم اما اعتقاد دارم که بارسلونا برخواهد گشت.

به گزارش ایرنا، ژاوی هرناندز سرمربی کاتالان‌ها پس از شکست تحقیرآمیز شب گذشته تیمش مقابل رئال‌مادرید در دیدار نهایی سوپرکاپ اسپانیا، اظهار کرد: من ناامید و غمگین هستم. این فوتبال است و امروز باید با جنبه دردناک بازی کنار بیاییم.

وی ادامه داد: مایه شرمساری است. ما امید زیادی داشتیم که به فینال برسیم اما در این بازی بدترین عملکردمان را داشتیم. بد شروع کردیم، فرصت برای بازگشت داشتیم اما پنالتی بازی ما را خراب کرد.

سرمربی آبی‌اناری‌ها عنوان کرد: ما از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. من با این باشگاه شکست‌های زیادی را تجربه کرده‌ام اما بارسا برمی‌گردد.

ژاوی در نشست خبری پس از بازی خود چندین بار از هواداران طلب بخشش کرد و گفت که آماده انتقادات «به حق» است.

وی گفت: ما امروز در بدترین حالت ممکن و در بدترین سناریوی ممکن قرار داشتیم و این یک جام از دست رفته است. من مسئول هستم. انتقادات را می‌پذیرم و سخت برای آینده کار می‌کنیم.

سرمربی بارسلونا که سال گذشته قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده بود، در پاسخ به این سوال که آیا هنوز از طرف مدیران باشگاه حمایت می‌شود یا نه، گفت: بله، این اعتماد وجود دارد. ما باید از خود انتقاد کنیم و اصلاحاتی در تیم داشته باشیم. من همچنان به این پروژه اعتقاد دارم.

دیدار نهایی سوپرکاپ اسپانیا شب گذشته بین تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا برگزار شد و رئال موفق شد با نتیجه چهار بر یک رقیب سنتی خود را شکست دهد.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha