نمایندگان فرماندار در هماهنگی مطلوب با شعب اخذ رای اهتمام ویژه داشته باشند

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: نمایندگان فرماندار در هماهنگی مطلوب با شعب اخذ رای اهتمام ویژه داشته باشند و کتابچه قانون جدید انتخابات را به دقت مطالعه کنند.

به گزارش ایرنا، «امیر هادی» روز دوشنبه در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اراک، افزود: بی‌طرفی در انتخابات یک اصل است که باید از سوی هیات اجرایی شهرستان اراک مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی بیان کرد: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم در عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است که از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است.

فرماندار اراک ادامه داد: همه تلاش‌ها در برگزاری انتخابات سالم و پرشُور به کار گرفته شده است و نمایندگان فرماندار باید نهایت دقت را در برگزاری هر چه بهتر انتخابات به کار گیرند.

هادی اظهار کرد: نمایندگان فرماندار به عنوان محور هماهنگ کننده و مجری در شعب اخذ رای هستند و این قشر باید هماهنگی لازم را با اعضای شعب داشته باشند.

وی بیان کرد: مهمترین مسئولیت در هر صندوق با نمایندگان فرماندار است اما توقع از این قشر تنها مدیریت شعبه در روز برگزاری انتخابات نیست و هر نماینده باید تا روز برگزاری آزمون سیاسی یک رسانه در افزایش مشارکت اقشار مختلف جامعه باشد.

۱۰۸ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اراک، کمیجان و خنداب تایید صلاحیت شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha