۲۵ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۲۶
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85355422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گالانت هشدار داد : تشدید تنش های داخلی به مثابه ی پیروزی حماس است

تهران-ایرنا-«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دوشنبه شب با اعتراف به تنش بین تمامی اعضای شورای جنگ این رژیم، اذعان کرد: از میان رفتن یکپارچگی داخلی به مثابه ی پیروزی حماس است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، گالانت افزود: باید یکپارچگی و اتحاد خود را برای تحقق اهداف جنگ حفظ و تقویت کنیم و این حماس است که از اختلاف میان ما سود می‌برد.

وی با ادعای این که "باید توان و امکانات حماس را نابود کنیم و گروگان‌ها را بازگردانیم"، خاطرنشان کرد: قدرت نظامی مسؤول بازگرداندن گروگان‌ها و تحقق اهداف جنگ است.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: ما ساختار رزمی حماس در همه مناطق نوار غزه را از هم گسستیم و پس از پایان جنگ نباید دیگر تهدید نظامی از غزه وجود داشته باشد.

گالانت افزود: رزمایش در مناطق شمالی نوار غزه پایان یافته و در جنوب این باریکه نیز به پایان خواهد رسید.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تعیین تکلیف درباره مدیریت غزه پس از پایان این جنگ نیز ادعا کرد: قدرت آینده در غزه باید متمرکز بر قدرتی باشد که با اسرائیل دشمن نباشد.

وی سال جدید میلادی را سال جنگ دانست و مدعی شد: در این سال پیروز خواهیم شد، چرا که برای این کار عزم خود را جزم کرده‌ایم.

گالانت همچنین اعتراف کرد: نابودی حماس نیازمند زمان زیادی است.

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نابودی حماس درحالی است که بارها مقامات فلسطینی تأکید کردند که این گروه قابل حذف نیست و در روح و جان مردم فلسطین جای گرفته است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آینده اسرائیل به پیامدهای جنگ غزه گره خورده است.

گالانت درباره عملیات ضد صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «رعنانا» در شمال شهر تل‌آویو، از آن به یک عملیات سخت و دردناک یاد کرد.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز (دوشنبه) اعلام کرد که ۲ عملیات ضد صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «رعنانا» در شمال شهر تل‌آویو رخ داده است.

طبق این گزارش، تا بدین لحظه ۱۹ صهیونیست مجروح شده‌اند و حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

طبق گزارش اولیه، یک عملیات زیرگیری با خودرو انجام شده و عملیات دیگر حمله با سلاح سرد بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha