نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در رشت گشایش یافت

رشت - ایرنا - نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی روز سه‌شنبه در پیاده‌راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت گشایش یافت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: نمایشگاه در هفت غرفه در راستای پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی دایر شده است.

سرهنگ ابراهیم براری افزود: این نمایشگاه توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان و مشارکت این موسسه مردم نهاد و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در راستای آگاهی بخشی به جامعه در زمینه اعتیاد و سایر آسیبهای اجتماعی دایر شده است.

وی خاطرنشان کرد: نمایش مجموعه تابلوهای آموزشی، مشاوره و آموزش شناخت انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و مضرات استعمال آن توسط کارشناس مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از برنامه‌های این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: بخشی دیگر از برنامه های این نمایشگاه تئاتر درمانی بر محور پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، اجرای مسابقه نقاشی و جمله نویسی ویژه کودکان و نوجوانان با همین موضوع، پخش فیلم، ارائه مشاوره و آموزش مهارتهای زندگی با موضوعات روانشناختی، تحکیم بنیان خانواده، آثار و برکات رعایت عفاف و حجاب است.

سرهنگ براری بیان کرد: نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی به مدت ۲ روز در این مکان برپاست و اقشار مختلف مردم می‌توانند در این مدت از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha