۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85355930
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

عصبانت سفیر آمریکا از هدف قرار گرفتن مقر موساد در عراق

تهران- ایرنا- سفیر آمریکا در عراق عصبانیت خود را از هدف قرار گرفتن مقر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» و عملیات علیه اهداف آمریکا در پاسخ به حمایت این کشور از جنایات رژیم اسراییل در نوار غزه ابراز کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه دجله عراق، «آلینا رومانوسکی» سفیر آمریکا در عراق در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توییتر سابق) از عبارت «غیرنظامی» برای عوامل کشته شده موساد در حمله شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران استفاده و این عملیات را به زعم خود «اقدامی بی پروا وغیر مسئولانه» خواند و آن را محکوم کرد.

سفیر آمریکا همچنین حملات پهپادی علیه پایگاه آمریکا در مجاورت فرودگاه اربیل را که در پاسخ به حمایت همه جانبه واشنگتن از رژیم صهیونیستی در جنایت در نوار غزه و همچنین حملات هوایی آمریکا در داخل عراق صورت گرفته است، محکوم کرد.

رومانوسکی این حملات را که مطابق قوانین بین المللی برای دفاع از خود صورت می گیرد، «نقض آشکار حاکمیت عراق» خواند.

پیش از این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک در نیمه شب گذشته خبر داد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه شمارۀ ۳ خود اعلام کرد که مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داده و منهدم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha