حریق در خیابان رودکی؛ ۱۳ نفر نجات یافتند

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان اداری در خیابان هاشمی تقاطع خیابان رودکی خبر داد و گفت: ۱۳ شهروند توسط آتش نشانان نجات یافتند.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، سیدجلال ملکی روز سه‌شنبه در این خصوص افزود: ساعت ۱۰:۴۴ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان اداری در خیابان هاشمی تقاطع خیابان رودکی اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: آتش‌نشان‌ها در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده می‌کنند یک ساختمان چهار طبقه، دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بنابر مشاهدات مرکز آتش‌سوزی طبقه دوم این ساختمان با ۲۰۰ متر وسعت بود که از این طبقه به عنوان پارکینگ استفاده می‌شده است.

ملکی با اشاره به اینکه هیچ خودرویی در این طبقه در لحظه وقوع حادثه وجود نداشت و آتش در قسمت انباری‌ها که وسعتی حدود ۴۰ متری داشتند شکل گرفته بود، افزود: شعله‌ها به بخش‌های دیگر این ساختمان در حال سرایت بود که آتش‌نشانان همزمان عملیات اطفای حریق را انجام داده و ۱۳ نفر را به سلامت از ساختمان خارج کردند.

ملکی یادآور شد: حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت و اکنون آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha