۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85356073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ واحد صنعتی در آبیک به چرخه تولید بازگشتند

۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبر: 85356073
۲ واحد صنعتی در آبیک به چرخه تولید بازگشتند

قزوین - ایرنا - فرماندار آبیک از بازگشت ۲ واحد صنعتی راکد دیگر به چرخه تولید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت اله مددخانی روز سه شنبه در جریان بازدید از واحدهای صنعتی آبیک، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید"، با پیگیری های انجام شده ۲ واحد صنعتی راکد دیگر این شهرستان که در زمینه صنایع تبدیلی، صنعت مرغ و استریل فعالیت داشتند، به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای یاد شده بیش از چهار سال بود که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند، افزود: یکی از سیاست های دولت سیزدهم، بازگرداندن واحدهای تولیدی غیرفعال به چرخه تولید است که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی طی ۲ سال گذشته در این شهرستان به عمل آمده است.

فرماندار آبیک اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و برای رفع مشکلات زیرساختی و انشعابات یکی از این واحدهای صنعتی یاد شده بعد از رفع مشکل برق و سرمایه گذاری های جدید و نصب دستگاه آلات مدرن و پیشرفته در آن، بزودی شاهد توسعه در حوزه کشت و صنعت مرغ و تخم مرغ این استان خواهیم بود.

فرماندار آبیک در ادامه و بازدید که از پنج واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین، مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه انشعابات، امور خدماتی، گمرک و نقدینگی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha