مشارکت حداکثری در انتخابات بزرگترین ادای دین به انقلاب و نظام اسلامی است

اردبیل - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه بزرگترین ادای دین به شهدای والا مقام کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ شکور عبدی روز سه‌شنبه در سالن ولایت این شهرستان افزود: امروز هر ایرانی که در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدم برمی‌دارد، در مسیر تحقق آرمان شهدا و انقلاب اسلامی تلاش کرده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه اقتدار، عزت، عظمت و شوکت امروز کشور مدیون خون شهدای انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: امروز خواسته شهدا از ما حضور پرشور در انتخابات و خنثی کردن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی از میهن اسلامی است.

سرهنگ عبدی از اجرای طرح شهید آرمان حق وردی به عنوان یک طرح راهبردی در بحث افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات در پیش رو نام برد و تاکید کرد: طرح شهید آرمان علی‌وردی مختص بسیج وسپاه نیست و همه افراد با همه توان و ظرفیت خود باید در این زمینه تلاش کنند.

وی یادآورشد: در عین حال علاوه بر اجرای این طرح در سطح حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های بسیج، همه دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای بهینه این طرح مشارکت خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل از مردم خلخال به عنوان مردمی بابصیرت یاد کرد و گفت: اهالی این شهرستان با حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه امسال حماسه‌ای جدید در تاریخ سیاسی خلخال خلق خواهند کرد.

سرهنگ جواد نوروزی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز در سخنانی اظهار کرد: هر کس به هر اندازه و توان خود در حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات تاثیرگذار باشد به همان اندازه دین خود را به شهدا و انقلاب و نظام اسلامی ادا کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha