فرمانده سپاه عاشورا: انقلاب اسلامی وجدان مردم دنیا را بیدار کرده است

تبریز - ایرنا - فرمانده سپاه عاشورا در آذربایجان شرقی بیداری وجدان مردم دنیا را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز مردم دنیا نسبت به جنایاتی که در نقاط مختلف جهان از سوی استکبار جهانی در حال انجام است بی‌تفاوت نیستند.

به گزارش ایرنا، سردار اصغر عباسقلی‌زاده عصر سه‌شنبه در آیین اختتامیه جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی، افزود: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ماهیت آمریکا و با جنگ غزه ماهیت پلید رژیم اشغالگر به جهانیان نشان داده شد.

وی تکلیف امروز همه را تبیین بیانات امامین انقلاب، زنده نگه داشتن آرمان شهدا و روحیه جهاد و شهادت دانست و گفت: باید از بستر فضای مجازی که به راحتی در دسترس است برای رسیدن به این هدف و صیانت از خون شهدا استفاده کنیم.

عباسقلی زاده برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی را افتخاری برای استان عنوان کرد و گفت: این کنگره ها و یادواره‌ها بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن آرمان، وصیت و هدف شهداست.

وی بر حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر می‌توانستیم در دوران دفاع مقدس یا بعد آن یا بعد از فتنه خوارج گونه داعش، این فرهنگ را به جوانان انتقال دهیم شاهد برخی صحنه‌هایی که مارا پیش شهدا شرمنده کرد نمی شدیم.

فرمانده سپاه عاشورا قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی را نشات گرفته از روحیه ایمان و شهادت عنوان کرد و گفت: این روحیه باید در جامعه تسری پیدا کند و اختلافات کنار برود تا زمینه سوء استفاده دشمن فراهم نشود.

فرمانده سپاه عاشورا: انقلاب اسلامی وجدان مردم دنیا را بیدار کرده است

فرمانده سپاه عاشورا ریشه بسیاری از مشکلات امروز در جامعه را عمل نکردن به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، ۵۰۰ اثر از ۳۳۰ هنرمند در این جشنواره از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، کرمان، سمنان، قم، چهارمحال بختیاری، مرکزی، بوشهر، فارس، گیلان و کهگیلویه بویراحمد شرکت کرده بودند.

در این مراسم، از فعالان فضای مجازی و همچنین نفرات برتر بخش‌های پوستر، عکس، متن، اینفوگرافی، پویانمایی، موشن گرافی، فیلم، کلیپ و نرم‌افزار با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha