۲۶ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85356535
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

کشف و پلمب کارگاه غیرمجاز تولید و پخش پیراشکی در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - یک کارگاه غیرمجاز تولید و پخش پیراشکی در شهرستان ملارد در غرب استان تهران که شبانه فعالیت غیر قانونی داشت، کشف و پلمب شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از کشف و پلمب یک گارگاه زیرزمینی در سرآسیاب ملارد که بصورت غیرمجاز و غیربهداشتی اقدام به تولید و پخش پیراشکی می کرد خبر داد و گفت: این اقدام در راستای پیگیری شکایات مردمی ، توسط کارشناسان بهداشت محیط این شبکه پس از اخذ دستور قضایی با همراهی ماموران نیروی انتظامی صورت گرفت .

جمشید واشانی افزود: این کارگاه شب ها فعال بوده و پیراشکی ها به صورت مخفیانه در محیطی بدون رعایت مقررات بهداشتی و توسط چهار تبعه خارجی تولید و بسته بندی می شد.

کشف و پلمب کارگاه غیرمجاز تولید و پخش پیراشکی در شهرستان ملارد

این مقام مسئول بهداشتی گفت: این افراد فاقد کارت بهداشت بوده و تولیدات را نیز بدون برچسب و به صورت فله ای و غیرقانونی در سطح شهرستان توزیع می کردند که این واحد پلمب و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد .

واشانی از عموم مردم خواست تا از خرید و مصرف این گونه محصولات که مشخصاتی مانند نام برند ، تاریخ تولید و انقضا ، مجوز تولید و نشان سلامت یا استاندارد ندارند خودداری کنند .

کشف و پلمب کارگاه غیرمجاز تولید و پخش پیراشکی در شهرستان ملارد

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha