۲۶ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۴۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85356624
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رسانه صهیونیستی: تونل‌های غزه بسیار پیشرفته و طولانی هستند

تهران- ایرنا- یک رسانه صهیونیستی سه‌شنبه شب گزارش داد، شبکه تونلی غزه پیشرفته‌تر و طولانی‌تر از ارزیابی‌های ارتش این رژیم است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، مقابله با تونل‌ها در غزه به زمان بیشتری از آنچه ارتش (رژیم) اسرائیل انتظار داشت نیاز دارد، زیرا این تونل ها طولانی‌تر و پیشرفته‌تر از آن چیزی هستند که قبل از ورود به این باریکه تخمین زده می‌شد.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی از حجم شبکه تونلی مقاومت فلسطین در غزه غافلگیر شده است.

این رسانه صهیونیستی افزوده است: به نظر می‌رسد گستردگی تونل‌های حماس صدها برابر بیش از آن‌چیزی است که پیش‌بینی می‌شد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، ۷ روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha