۲۷ دی ۱۴۰۲، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85356861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه بهاره و ضیافت به طور مشترک در زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: نمایشگاه بهاره و ضیافت با توجه به همزمانی ماه رمضان با فروردین ماه به طور مشترک در زنجان برگزار می‌شود.

محمد بازرگان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره همه ساله در ایام پایانی سال برگزار می شود، افزود: امسال با توجه به اینکه ایام پایانی سال با ماه رمضان مقارن است، نمایشگاه بهاره با نمایشگاه ضیافت به صورت مشترک برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه عرضه مواد شوینده و اقلام خوراکی در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: همچنین با سازمان جهاد کشاورزی استان برای توزیع کالا از طریق مباشرین هماهنگی های لازم انجام شده است.

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در فضای چهار هزار مترمربع برگزار می‌شود، یادآورشد: تعداد غرفه های نمایشگاه ۲۵۰ تا ۳۰۰ غرفه خواهد بود.

بازرگان با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه سه متقاضی داشت، افزود: در این مناقصه شرکت نمایشگاه های کاسپین برنده شد و این درحالی است که قیمت غرفه در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه پاییزه ۳۰ درصد کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: کاهش قیمت غرفه قطعا در عرضه کالا به قیمت پایین تر تاثیرگذار خواهد بود و همین امر قدرت خرید مردم را هم افزایش می دهد.

رئیس اتاق اصناف زنجان همچنین از تمهیدات اندیشده شده برای حضور افراد مجوزدار در این نمایشگاه خبر داد و افزود: برای حضور در این نمایشگاه از شرکت کنندگان تضمین گرفته می شود تا کالای دارای کیفیت بالا عرضه کنند.
بازرگان تصریح کرد: همچنین هماهنگی لازم با سازمان جهاد کشاورزی برای عرضه اقلام اساسی به منظور تامین کالاها صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha