۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85356910
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقام صهیونیست خواهان محو مناطقی از نوار غزه از روی زمین شد

تهران- ایرنا- یک مقام صهیونیست از خواهان محو تمام مناطقی در نوار غزه شد که از آنجا به سمت سرزمین‌های اشغالی موشک شلیک می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «الون دیویدی» شهردار شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» در اطراف نوار غزه گفت، هر منطقه ای که از آن به سمت شهرک ما شلیک شود، باید نابود شود.

وی در مورد تداوم حملات از شمال غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف نوار غزه گفت: تمام منطقه باید نابود شود.

این مقام صهیونیست گفت: باید به طور برنامه‌ریزی شده عمل کنیم. اگر از یک منطقه معین حمله شود، باید تمام آن منطقه محو شود.

در پی آغاز عملیات الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطین، صهیونیست‌های ساکن شهرک های اطراف نوار غزه از جمله شهرک سدیروت از این منطقه فرار کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا مدعی پاکسازی شمار نوار غزه شد و شماری از یگان های خود را از آنجا خارج کرد اما طی دو روز اخیر از شمال و مرکز نوار غزه بار دیگر به سمت شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه موشک شلیک شد.

صهیونیست‌ها قرار بود چهارم ماه آینده میلادی به این شهرک بازگردند اما به دلیل ادامه شلیک موشک های مقاومت بار دیگر به اواخر ماه آینده موکول شد.

حملات شدید موشکی سه روز اخیر از شمال و مرکز نوار غزه، به شدت مقامات صهیونیست را شوکه کرده و انتقاد محافل صهیونیست را به دنبال داشته است. محافل امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کردند که شلیک این موشک‌ها از مناطقی بود که تیپ «گولانی» از آنجا عقب نشینی کرده بود.

به نوشته رای الیوم، ساعاتی پس از آنکه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از پایان عملیات زمینی در شمال غزه خبر داد، حجم انبوهی از موشک به سمت «اشدود» و سدیروت و دیگر شهرک های صهیونیست نشین شلیک شد.

پس از این حمله بود که صهیونیستها از خود پرسیدند که با توجه به تداوم حملات موشکی فلسطینیان، فایده حمله زمینی چه بود؟!

«تامیر عیدان» رئیس شورای شهرک های صهیونیست نشین «سدیروت/ النقب» اخیرا کابینه و شورای جنگ رژیم صهیونیستی را مخاطب قرار داد و گفت: آنچه به صورت ما سیلی می‌زند، این است که می‌گویند امکان بازگشت به زندگی عادی و مدارس و گشودن آن وجود دارد. ما روزی بیدار می‌شویم که حماس آنچه را که می‌خواهد بار دیگر انجام می‌دهد. حماس موشک زیادی بر سر ما می‌ریزد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha