۷۵ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل گرگان با حمایت خیرین به آغوش آموزش بازگشتند

گرگان- ایرنا- مدیر موسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام گرگان گفت: حمایت از تحصیل کودکان مستعد بازمانده از تحصیل یا در خطر ترک تحصیل ناشی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی، اولویت اصلی و مهم این موسسه است که در راستای آن در یک ماه اخیر با کمک خیران، ۷۵ دانش‌آموز به آغوش آموزش بازگشتند.

فاطمه حسام‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در این مدت برای این دانش‌آموزان بسته‌های آموزشی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین این موسسه ۱۰۰ جلد کتاب قصه کودکان را با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی گرگان اهدا کرد.

۳۱ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل گرگان با حمایت خیرین به آغوش آموزش بازگشتند

مدیر دارالاکرام گرگان ادامه داد: این موسسه در راستای حمایت از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و فاقد سرپرست با فراهم کردن امکانات آموزشی و کمک آموزشی، گام موثری در راستای بهبود شرایط آموزشی دانش‌آموزان برداشت.

موسسه دارالاکرام موسسه‌ای غیردولتی، غیرانتفاعی، غیراقتصادی، فراملی و فرامذهبی است که حمایت همه جانبه آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و معیشتی از دانش آموزان تحت حمایت خود را با رعایت اصل احترام به کرامت ذاتی انسان، سرلوحه کار خویش قرار داده و برای ارتقای سطح علم و دانش و فرهنگ کودکان و نوجوانان با حمایت و همراهی مردم فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha