سبقت «پیرمرد» از رقبا؛ سرمربی کاله مشخص شد

ساری- ایرنا- باشگاه کاله مازندران، سکان هدایت تیم بسکتبال این باشگاه را پس از کناره گیری "علی آرزومندی" به "محمدرضا نوری" از مربیان باسابقه بسکتبال این استان برای ادامه مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور سپرد.

قایم مقام باشگاه کاله مازندران روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این تصمیم هیات مدیره باشگاه کاله مازندران پس از آن گرفته شد که "آرزومندی" با درخواست و توافق دوستانه به همکاری خود با تیم بسکتبال کاله پایان داد و از این تیم جدا شد.

محمدجواد فانی افزود: باشگاه کاله مازندران پس از جدایی آرزومندی با چند گزینه مورد نظر صحبت و سوابق آنها را بررسی کرد، اما در نهایت در جمع بندی نهایی با "محمدرضا نوری" برای قبول سرمربیگری این باشگاه به توافق رسید.

وی اضافه کرد: آقای نوری یکی از مربیان دارای شناسنامه و معتبر بسکتبال مازندران است و امیدواریم تیم کاله تا با هدایت این مربی در ادامه مسابقات لیگ برتر به نتایج درخشان و قابل قبولی برسد.

"آرزومندی" در حالی از هدایت تیم کاله مازندران کناره گیری کرد که تا پایان هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با این تیم در ۱۴ بازی هشت پیروزی، ۶ شکست و ۲۲ امتیاز ثبت کرد و در رده پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.

آرزومندی در فصل گذشته با تیم کاله مازندران به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود.

محمدرضا نوری ۷۲ ساله که اهل شهرستان بابل مازندران است، در این فصل و فصل گذشته به عنوان مدیر فنی همراه با علی آرزومندی در تیم بسکتبال کاله حضور داشت.

مربیگری در تیم های بسکتبال کوچین آمل، تیم ملی بسکتبال ایران، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران، کاله آمل و تیم ایستک کردستان در کارنامه نوری به چشم می خورد.

نوری باید شاگردانش را در حساس ترین بازی هفته پانزدهم این مسابقات که روز پنجشنبه ۲۸ دی در بازی خانگی برابر تیم شهرداری گرگان صدرنشین لیگ در آمل برگزار می شود هدایت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha