۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹
کد خبر: 85357384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم - یادواره شهدای "سنگرسازان بی سنگر" در گچساران

گچساران- ایرنا- یادواره ۱۴ شهید "سنگر ساز بی سنگر" جهاد کشاورزی شهرستان های گچساران و باشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز چهار شنبه در یادواره شهدای جهادگر گچساران و باشت گفت: مدتی کمی بعد از انقلاب اسلامی ۳۶ کشور علیه جمهوری اسلامی هم‌پیمان شدند و جنگ هشت‌ساله را رقم زدند.

سردار حسن حکمتیان تصریح کرد: این جنگ تحمیلی در شرایطی که انقلاب نوپا بود و گروهک‌های تروریستی و منافقین به‌طور مداوم در داخل کشورمان فتنه می‌کردند رخ داد.

وی بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی در حوزه اقتصادی نیز استراتژی مناسبی نداشتیم و در روزهای اول جنگ ۱۹۲ جنگنده دشمن بعثی با حمایت کامل غرب و شرق مناطق حساس ایران اسلامی را بمباران کردند.

حکمتیان ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ایستادگی و جان‌فشانی‌ها کردند و از همه دارایی خود گذشتند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: جهادگران بی سنگر نیز پشتیبانی جنگ را در عرصه‌های مختلف بر عهده داشتند درحالی‌که خودشان در تیررس مستقیم دشمن بودند با ساخت پل و زدن خاک‌ریز اقدامات ارزشمندی در عملیات‌ها انجام دادند.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی غوغا به پا کرد و گنبد آهنین رژیم غاصب را به چالش کشید و سامانه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم کودک کش را زیر سؤال برد.

حکمتیان تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدر است و هرکجا که اراده کنیم پایگاه‌های آمریکا در منطقه را می‌زند.

وی در ادامه بابیان اینکه حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در اربیل عراق قدم اول از انتقام سخت بود گفت: دشمنان پاسخ سختی دریافت کردند و حساب کار دستشان آمد که اگر بازهم غلطی از آن‌ها سر بزند، پاسخی به‌مراتب سخت‌تر و قوی‌تر دریافت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha