دقیقی: ۲ دیدار تدارکاتی در ترکیه خواهیم داشت؛‌ به هدف کوتاه مدت خود رسیدیم

تهران - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با اشاره به اینکه هدف کوتاه مدت ما بقا در لیگ برتر بود که به آن رسیدیم، گفت: امشب راهی ترکیه خواهیم شد تا دو بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی از لهستان و ازبکستان داشته باشیم و برای ادامه راه لیگ و جام‌حذفی به آمادگی مطلوب برسیم.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، سعید دقیقی در حاشیه تمرینات تیم شمس‌آذر قزوین در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: در ابتدای فصل هدف کوتاه مدتی را برای خود ترسیم کردیم که بقا در لیگ برتر بود که با توجه به امتیازهای نیم‌فصل اول تا حدودی به آن رسیده‌ایم و از الان به فکر نتایج و بازی‌های بهتر هستیم.

وی ادامه داد: امشب عازم ترکیه هستیم تا اردوی آماده‌سازی خود را در این کشور برپا کنیم، در مدت زمان حضور خود در این کشور دو بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی لهستان و ازبکستان را در برنامه داریم و اگر تیمی از ایران هم در ترکیه باشد یک بازی هم با تیمی از کشورمان را برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

سرمربی شمس‌آذر قزوین تصریح کرد: از مسوولان فدراسیون فوتبال درخواست داریم با توجه به اینکه موضوع کسر امتیاز ما به فصل قبل و رده پائین‌تر باز می‌گردد و حق هیچ تیم لیگ برتری را ضایع نکرده‌ایم، در صورت امکان آن امتیاز را به ما بازگردانند تا با شرایط بهتری رقابت‌ها را ادامه دهیم.

دقیقی یادآور شد: نیم فصل اول تمام شد و نتایج قابل قبولی گرفتیم. هر چند اگر آن سه‌امتیاز کسر نمی‌شد شاید الان در رده هفتم لیگ برتر بودیم، به هر حال کار خودمان را ادامه می‌دهیم و باید دید در ادامه راه چه خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا دروازه‌بان یا بازیکنی از جمع آنها خارج و یا به آنها اضافه می‌شود، گفت: تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم اما جلسه‌ای خواهیم داشت تا اگر نیاز است یارگیری کنیم و اگر هم فردی باید از جمع ما خارج شود، تا فرصت داریم در این خصوص اقدام کنیم.

سرمربی شمس‌آذر قزوین در مورد تقابل دوباره این تیم برابر سپاهان و این‌بار در جام‌حذفی تاکید کرد: تمام فکر و ذهن ما این است که در اولین بازی جام حذفی در شرایط مطلوبی به میدان برویم و تمرینات ما هم بر همین اساس است. امیدواریم بتوانیم در این بازی هم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم و به گونه‌ای عمل کنیم که هواداران راضی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha