۲۸ دی ۱۴۰۲، ۶:۱۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85357793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انتقال ۱۷ نظامی مجروح دیگر صهیونیستی به بیمارستان سوروکا

تهران-ایرنا- بیمارستان سوروکا در النقب اشغالی اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ نظامی اسراییل که در نبردهای نوار غزه زخمی شدند، به این بیمارستان انتقال یافتند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، براساس این گزارش ۲ نظامی صهیونیست شرایط بسیار وخیمی داشتند، سه نفر از آنان وضعیت جسمانی متوسط داشته و ۳۳ مجروح دیگر نیز همچنان تحت درمان هستند.

شمار نظامیانی که اکنون در این بیمارستان شرایط وخیمی دارند، به ۱۱ تن رسیده است.

مسؤولان بیمارستان سوروکا تاکید کردند که از آغاز جنگ در غزه تاکنون ۲ هزار و ۵۷۹ مجروح صهیونیست به این بیمارستان منتقل شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی رسما فقط به زخمی شدن ۲ هزار و ۳۰۰ نظامی و هلاکت ۵۰۰ نظامی و افسر خود در طول جنگ غزه اذعان کرده است.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، حجم خودسانسوری در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند و بعضا یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می‌دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. همچون آماری که چند روز پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

این نظامی صهیونیست که اخیرا از جنگ غزه بازگشته در فیلمی که در شبکه و رسانه‌های مختلف منتشر شده با رد آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، از هلاکت ۳ هزار نظامی صهیونیست و همچنین زخمی شدن ۱۱ هزار نظامی دیگر خبر می‌دهد، خبری که برخی از منابع صهیونیستی نیز آن را تایید کرده‌اند.

باید گفت که کتمان آمار حقیقی شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه غزه، به دلیل ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

شمار تانک‌ها، خودروهای زرهی، نفربرها و بولدوزرهای منهدم شده صهیونیست‌ها در طول جنگ غزه نیز در این چند ماه خود به حدود ۹۰۰ دستگاه رسیده که آمار بسیار وحشتناکی برای صهیونیست‌ها است، البته باید تعداد ده‌ها خودرو و تانک انهدام شده صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی توسط حزب الله را نیز به آن افزود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha