رضایی: گل نزنیم، حریف جرات پیدا می‌کند؛ جام عجیب و غریبی است!

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی موقعیت‌های زیادی را از دست بدهید تیم حریف شجاعت و جرات پیدا می‌کند و این اتفاق در بازی با هنگ‌کنگ رخ داد، اما باید خودمان باشیم و اجازه ندهیم اتفاقات جام روی ما تاثیر منفی بگذارد.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا، رحمان رضایی بعد از برتری یک بر صفر ایران برابر هنگ‌کنگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر در این بازی از موقعیت‌هایی که داشتیم بهره می‌بردیم، کار تا این حد سخت نمی‌شد. وقتی شرایط اینگونه پیش می‌رود تیم حریف خودش را پیدا کرده و جرات به خود داده و بهتر بازی می‌کند. در این شرایط آنها کار ترکیبی را در دستور کار داشتند و بازی بهتری را از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: این پیچیدگی بازی ناشی از خود تیم و بچه‌ها بود. باید روی مسائل روحی، روانی، ریکاوری و کارهای فنی بیشتر کار کنیم. البته زمان زیادی تا بازی بعدی نداریم. بازیکنان اعتقاد داشتند باید در این بازی محکم‌تر بازی می‌کردند. با آن شرایط واقعی خودمان کمی فاصله داریم اما خوشبختانه که بردیم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد شرایط مهدی قایدی، مجید حسینی و سردار آزمون اضافه کرد: مهدی و همه بازیکنان خوب تمرین کردند. او از جمله بازیکنانی است که موفق شده است که اعتماد سرمربی را جلب کند و در دو بازی گذشته دو گل هم زد. در مورد مجید حسینی هنوز گزارش‌های پزشکی را ندیدیم و در مورد سردار آزمون هم سعی کردیم شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که او را از دست ندهیم.

رضایی گفت: مسابقات این دوره به گونه‌ای است که شاهد اتفاقات عجیب و غریب هستیم. برخی نتایج دور از تصور است و این باعث شد تمرکز ما از هم دست برود. اگر بچه‌ها خودشان باشند شرایط به مراتب بهتر است و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha