حجت‌الاسلام رحیمیان: امام(ره) اولین فتوا برای کمک به فلسطین و جبهه مقاومت را صادر کرد

تهران- ایرنا- دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت:امام(ره) اولین مرجع دینی بود که فتوا برای کمک به فلسطینیان و رزمندگان جبهه مقاومت صادر کردند.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان نیز در دوازدهمین همایش غزه؛ نماد مقاومت گفت: وی افزود: زمانی که امام (ره) قبل از جنگ شش روزه، در نجف اشرف بودند، جمعی از فدائیان فلسطین از امام خواسته ای داشتند و نامه ای به ایشان دادند که پاسخ آن نامه به این مضمون بود: قبلا هم تذکر دادم که دولت غاصب اسراییل با هدف هایی که دارد برای اسلام و ممالک اسلامی خطرات عظیمی دارند و اگر مسلمین به آنها مهلت دهند فرصت را از دست می دهند، لازم است بر دول اسلامی و سایر مسلمین که این ماده فساد را به هر نحوی که ممکن است دفع کنند و از کمک به مدافعین از محل زکات و کمک های مادی کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام رحیمیان افزود: امام(ره) اولین مرجع دینی بود که فتوا برای کمک به فلسطینیان و رزمندگان جبهه مقاومت صادر کردند.

وی افزود: اسرائیل نسبت به چهل سال گذشته، ۴۰ برابر قوی تر و پیشرفته تر شده و ناو ساعر و تانک مرکاوا دارد ولی در جنگ سی و سه روزه، اولین بار طعم تلخ شکست را چشید و از آن زمان در جنگ های پی در پی تا چند ماه قبل که ۳ روز هم نتوانست مقابل جهاد اسلامی به جنگ ادامه دهد و آتش بس را پذیرفت، در برابر جبهه مقاومت ناتوان است و امروز (طوفان الاقصی) یک معجزه الهی بود.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: دنیای استکبار یعنی آمریکا، انگلیس و آلمان در حمایت از اسرائیل یکپارچه شدند و پشت سر رژیم صهیونیستی ایستادند و همه دنیای استکبار مقابل گروه اندک حماس ایستادند و بیش از ۱۰۰ روز همه توانشان را برای نابودی حماس به کار گرفتند.

وی تاکید کرد: اسرائیل و دولت های غربی همچنان ناکام و ناتوان در برابر جبهه حق هستند و در چاله ای که خود کندند، گیر افتادند. نابودی آنها را در آینده نزدیک خواهیم دید و این مرحله هم تسریع کننده نابودی اسراییل است.

وی در ادامه گفت: درود بر مقاومت و قهرمانان غزه و درود بر کسانی که از مقاومت پشتیبانی کردند و درود بر یمن قهرمان که با تمام شرایط سخت حماسه آفریدند و درود بر بازوی قدرتمند مقاومت و ولایت سید حسن نصرالله روحی فدا و سلام بر همه شهیدان راه مقاومت و سلام برتمام پدران و مادرانی که فرزندانشان جلویشان قطعه قطعه شدند، دل سوزان آن ها جهان استکبار را به آتش خواهند کشاند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha