مانچینی: بحرانی در اردوی عربستان وجود ندارد/ به قهرمانی امیدواریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان با بیان اینکه بحرانی در اردوی تیمش وجود ندارد، گفت که به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا امیدوار است.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، روبرتو مانچینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل قرقیزستان از دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: فضای اردوی ما بسیار مثبت است و بحرانی وجود ندارد. همه بازیکنان خوشحال هستند و امیدواریم این جو مثبت ادامه داشته باشد. نمی‌خواهم دوباره در مورد حواشی صحبت کنم، چراکه این پرونده بسته شده است و به بازیکنانی که با ما نیستند، فکر نمی‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دیدار آسانی در جام ملت‌ها وجود ندارد، اضافه کرد: تمام مسابقات مهم هستند و باید برنده شویم تا به دور بعد صعود کنیم. شرایط هر دیدار متفاوت است و در تورنمنت‌های بزرگ باید با توجه به شرایط حریف، تیم خود را آماده کنید.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی عربستان، گفت: چه کسی فکر می‌کرد عراق برابر ژاپن به برتری دست یابد؟! این نشان می‌دهد مسابقات سخت است و باید همه احتمالات را در بازی‌ها در نظر داشته باشیم.

مانچینی گفت: بازی برابر عمان برای ما سخت بود اما خوب تمام شد. آن بازی تمام شد و حالا به قرقیزستان فکر کنیم. می‌خواهیم قهرمان شویم، اما این مهم نیاز به تمرکز بیشتری دارد. مرحله به مرحله پیش می‌رویم تا به موفقیت برسیم.

تیم ملی فوتبال عربستان از ساعت ۲۱ یکشنبه شب به مصاف قرقیزستان می‌رود. این تیم در بازی نخست با حساب ۲ بر یک از سد عمان گذشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha