امام جمعه پردیس: سردار شهید محمدی در سوریه یاریگر مدافعان حرم بود

پردیس- ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مدافع حرم سردار شهید حسین محمدی یار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در حمله هوایی دد منشانه رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسید،یاریگر مدافعان حریم ولایت بود.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید حسینی حسینی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در جریان اقدام ددمنشانه و کوردلانه رژیم صهیونیستی در روز گذشته پس از حمله هوایی به دمشق ۵ تن از مستشاران سپاه و مدافعان حرم به مقام والای شهادت رسیدند که در میان این شهدای گرانقدر نام پاسدار بسیجی حسین محمدی از اعضای پایگاه مسجد امام علی (ع) ناحیه مقاومت شهرستان پردیس جاودانه شد.

امام جمعه پردیس: سردار شهید محمدی در سوریه یاریگر مدافعان حرم بود

در حمله هوایی روز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی تعدادی از نیروهای سوری و ۵ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله صبح روز شنبه جنگنده‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه که به شهادت چهار تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم پاسدار و مجروح شدن تعدادی دیگر شد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : پاسدار رشید اسلام محمد امین صمدی یکی از مدافعین حرم نیز به علت شدت جراحت به فیض شهادت نائل آمد.

امام جمعه پردیس: سردار شهید محمدی در سوریه یاریگر مدافعان حرم بود


حجت الاسلام حسینی ادامه داد: شهید حسین محمدی از یکسال و اندی پیش به خاطر وظیفه شناسی و کمک به همنوعانش به همراه خانواده به سوریه رفت.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: برادر پاسدار بسیجی (حسین محمدی) از مستشاران نظامی ایرانی حاضر در سوریه و همچنین از نمازگزاران مسجد امام علی(ع) شهر پردیس و از سینه زنان هیئت شهدای گمنام در اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

وی گفت: شهادت این فرزند برومند ایران زمین و از جوانان غیور شهرستان پردیس و دیگر همرزمان شهیدش را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران علی الخصوص مردم شریف و ولایتمدار شهرستان پردیس و خانواده بزرگوار این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha