«محمد عباس‌زاده» به نساجی پیوست

ساری - ایرنا - محمد عباس‌زاده بازیکن باسابقه و چهره محبوب فوتبال مازندران با توافق مسئولان باشگاه فولاد خوزستان و فسخ قراردادی که با این تیم داشت، به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوست و نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وسوم را همراه سرخپوشان مازندران در لیگ برتر می‌گذراند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از پیوستن سعید آقایی، سید محمدرضا حسینی و علیرضا رضایی به تیم نساجی، حالا محمد عباس‌زاده چهره محبوب و پرطرفدار نساجی‌چی‌ها چهارمین بازیکن اضافه شده به این تیم پرطرفدار فوتبال شمال کشور است که با توافق مسئولان باشگاه فولاد از جمع سرخپوشان خوزستان جدا شد و به سرخپوشان مازندران پیوست.

باشگاه نساجی مازندران امروز اعلام کرد که رایزنی‌ها برای حضور محمد عباس‌زاده در نساجی برای نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وسوم به نتیجه رسید و این بازیکن اثرگذار و باتجربه یک بار دیگر پیراهن نساجی را به تن خواهد کرد.

عباس‌زاده که نساجی‌چی‌ها از او با لقب "ماشین گلزنی" یاد می‌کنند، پس از چند فصل دوری از تیم فوتبال نساجی دوباره عضو تیم محبوبش شد و قرار است چهارشنبه این هفته برای پیوستن به اردوی تدارکاتی نساجی عازم ترکیه شود.

محمد عباس‌زاده برای نساجی‌چی‌ها به دلیل نقشی که در صعود این تیم به لیگ برتر داشت و تعصبش به نساجی شخصیتی کاریزماتیک و محبوب است. او در حالی که لیگ هفدهم را با سایپا آغاز کرده بود و نیم‌فصل موفقی را هم در این تیم داشت، در نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم از علی دایی سرمربی وقت سایپا اجازه گرفت تا از این تیم لیگ برتری جدا شود و برای کمک به تیم محبوبش نیم‌فصل دوم را در لیگ آزادگان بازی کند. درخواست عباس‌زاده با موافقت علی دایی مواجه شد و او توانست در نیم‌فصلی که نساجی برای صعود به لیگ برتر می‌جنگید، ۱۵ گل در ۱۵ مسابقه برای تیم شهرش به ثمر برساند و سهم بسزایی در صعود نساجی به لیگ برتر ایفا کند.

«محمد عباس‌زاده» به نساجی پیوست

بازیکن محبوب نساجی‌چی‌ها آبان ۱۳۹۹ و زمانی که سرمربیگری نساجی را محمود فکری به عهده داشت از این تیم جدا شد و به تراکتور تبریز پیوست. انتقالی که به مذاق هواداران نساجی خوش نیامد و از آن به عنوان فرصت‌سوزی کادر فنی و مدیریتی نساجی یاد کردند. عباس‌زاده دوره حضورش در تراکتور را نیز با عملکری اثرگذار و شاخص به پایان رساند. او در پنج مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا توانست برای تراکتور ۴ گل به ثمر برساند.

عباس‌زاده که سابقه بازی برای تیم‌های پرسپولیس، راه‌آهن، سایپا، تراکتور و فولاد را نیز در کارنامه دارد، در سه دوره لباس نساجی را به تن کرد. فصل ۱۳۹۲-۱۳۹۱ در لیگ آزادگان ۲۲ بار برای نساجی به میدان رفت و ۱۸ گل به ثمر رساند. او در فصل ۱۳۹۶-۱۳۹۵ نیز برای نساجی که هنوز لیگ برتری نشده بود به میدان رفت و در ۳۰ مسابقه ۲۴ گل به ثمر رساند و آقای گل لیگ یک شد. سومین حضور او در نساجی نیز بازگشت او از سایپا به نساجی در فصل ۱۳۹۷-۱۳۹۶ لیگ آزادگان بود که ۱۵ گل در ۱۵ مسابقه برای نساجی ثبت کرد. پس از آن فصل نیز در فصل‌های هجدهم و نوزدهم لیگ برتر برای نساجی در مجموع ۳۵ بار به میدان رفت و ۶ گل به ثمر رساند.

"ماشین گلزنی" نساجی‌چی‌ها در مجموع طی سه دوره پوشیدن لباس این تیم در ۲ لیگ آزادگان و برتر، ۱۰۲ بار برای نساجی به میدان رفت و ۶۳ گل وارد دروازه حریفان کرد.

او بهترین گلزن تاریخ نساجی و رکورددار آقای گلی لیگ آزادگان با ۲ بار آقای گلی این رقابت‌هاست. همچنین سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ باشگاهی ایران نیز با ثبت ۳ گل در ۶ دقیقه توسط عباس‌زاده رقم خورده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha