۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85361758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انیمیشن ساخت و ساز در قزوین رونمایی شد

۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85361758
انیمیشن ساخت و ساز در قزوین رونمایی شد

قزوین - ایرنا - انیمیشن ساخت و ساز طی مراسمی در سالن اجتماعات نظام مهندسی ساختمان قزوین با حضور اعضای رییس و هیات مدیره این سازمان و مسوولان استانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین روز دوشنبه و در مراسم رونمایی از انیمیشن ساخت و ساز اظهار کرد: اطلاع رسانی در حوزه صنعت ساخت و ساز می‌تواند در مناسب سازی فضاهای شهری موثر واقع شود.

محمد شعبانیان ادامه داد: فرهنگ سازی، آموزش و آگاه‌سازی شهروندان در خصوص مسایل مربوط به ساخت و ساز ساختمان از جمله مواردی چون آب، برق و گاز از چند سال گذشته آغاز شده تا جایی که این مساله امروز بر فرهنگ بسیاری از خانواده ها، به ویژه کودکان تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیازمند آشکارسازی خدمات نظام مهندسی به شهروندان هستیم و در این زمینه نیازمند ارایه آموزش هستیم تا شهروندان در خصوص برخی موضوعات، به خصوص مبحث ۱۹ و خدمات صنعت ساختمان بیش از پیش مطلع شوند.

به گفته شعبانیان، به فراخور همین موضوعات، بحث تدوین و تولید انیمیشن ساخت و ساز ساختمان توسط همکاران ما در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به انجام رسید که امروز شاهد رونمایی از آن هستیم.

این مسوول در خصوص ساخت انیمیشن ساخت و ساز، توضیح داد: بخش نخست این انیمیشن به موضوعات مربوط به آشنایی با سازمان نظام مهندسی و در قسمت‌های بعدی نیز به مباحث مربوط به مقررات ملی ساختمان از جمله نحوه اخذ پروانه و اصول ساخت و ساز، گودبرداری و ایمنی سازی کارگاه های ساختمانی برای عابران و سایر موارد مربوط به این حوزه پرداخته شده است.

رییس نظام مهندسی ساختمان استان قزوین خاطرنشان کرد: سعی شده که مقررات ملی ساختمان در قالب نکات آموزشی به شهروندان آموزش داده شود تا کیفیت ساخت و سازها در سطح استان و به ویژه مناطق بافت فرسوده در وضعیت مطلوبی قرار گیرد.

گفتنی است، انیمیشن ساخت و ساز با هدف آموزش شهروندی و فرهنگ‌سازی در حوزه صنعت ساختمان در هفت قسمت به صورت سریال تولید شده که مخاطبان آن علاوه بر متخصصان حوزه ساخت و ساز، یعنی مهندسین ناظر و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، شهروندان و افرادی است که به نوعی با موضوعات مربوط به احداث ساختمان در ارتباط هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha