۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85361974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت ۳۳۵ آواره فلسطینی در مراکز وابسته به «آنروا»

تهران -ایرنا - آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دستکم ۳۳۵ آواره فلسطینی در مراکز وابسته به این آژانس، به شهادت رسیده و یک هزار و ۱۶۱ نفر دیگر هم زخمی شده اند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، دفتر اطلاع رسانی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در غزه اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ غزه در ۷ اکتبر (۱۵ مهر)، ۱۵۱ کارمند این آژانس جان خود را از دست داده اند.

به گزارش این دفتر، همچنین طی این مدت نزدیک به یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر (بیش از ۸۰ درصد جمعیت) از سراسر نوار غزه آواره شده اند که یک میلیون نفر از آن ها در پناهگاه های اضطراری یا پناهگاه های غیر رسمی و شماری دیگر از آن ها در ۱۵۴ پناهگاه وابسته به آنروا زندگی می کنند.

دفتر رسانه ای آنروا افزود که از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی تاکنون، ۲۴۱ ساختمان این آژانس و ۷۰ مورد از تأسیسات وابسته به آنروا هدف حملات صهیونیستی قرار گرفته و به ۷۱ مورد نیز خسارات جانبی وارد شده است.

به گزارش ایرنا، جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه درحالی به یکصد و هشتمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که شمار کل شهدای نوار غزه از زمان آغاز حملات ارتش رژیم اسرائیل در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲ ) به بیش از ۲۵ هزار شهید و شمار زخمی ها نیز به بیش از ۶۲ هزار نفر افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha