روحیه تعامل بین نمایندگان آذربایجان‌شرقی و استاندار جدید وجود دارد

مراغه- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی به دیدار روز جاری استاندار جدید آذربایجان‌شرقی با مجمع نمایندگان استان اشاره کرد و گفت: روحیه تعاملی مناسبی بین نمایندگان استان و استاندار جدید وجود دارد. 

«علی علیزاده» دوشنبه‌ شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: «مالک رحمتی» قبل از استقرار در استانداری و در محل کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جمع نمایندگان استان حاضر شد و به دغدغه‌ها و دیدگاه‌های آنان گوش فرا داد.

روحیه تعامل بین نمایندگان آذربایجان‌شرقی و استاندار جدید وجود دارد
مالک رحمتی، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی

به گفته «علیزاده»، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در این دیدار نمایندگان استان را بهترین امین و مشاور برای خودش دانست و تک‌تک نمایندگان نیز دیدگاه‌ها و برخی مشکلات نیازمند چاره‌اندیشی را با وی در میان گذاشتند.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی همچنین به حضور «سیدمحمد حسینی»، معاون امور پارلمانی رییس‌جمهور در این جلسه هم اشاره و بیان کرد: معاون رییس جمهور نیز در ارتباط با شیوه انتخاب استاندار جدید به نمایندگان استان توضیح داد.

«علیزاده» که اکنون رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی است، ادامه داد: این استان با ۱۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی، پس از تهران بیشترین تعداد نمایندگان را داراست و همین تعداد قابل توجه، ظرفیت مناسبی برای توسعه منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: سوابق مدیریتی استاندار جدید در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی نیز ظرفیت دیگری برای توسعه روزافزون استان به شمار می‌رود و با تجمیع این ۲ ظرفیت، چشم‌انداز مناسبی پیش‌روی استان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم مراغه: تعداد قابل توجه نمایندگان آذربایجان‌شرقی و سوابق مدیریتی استاندار جدید ظرفیت مناسبی برای توسعه استان است

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی این را هم بیان کرد که تعامل و هماهنگی کامل بین مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی و استاندار جدید، لازمه توسعه روزافزون استان محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا «مالک رحمتی» روز گذشته و با موافقت هیأت دولت به ‌عنوان استاندار جدید آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی فارغ‌التحصیل مقطع دکتری از دانشگاه امام صادق (ع) و متولد دهه ۶۰ است و از ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ریاست سازمان خصوصی‌سازی و مشاور وزیر امور اقتصاد و دارایی را بر عهده داشت.

قائم مقامی آستان قدس، مدیرعاملی سازمان اقتصادی رضوی، عضویت در هیات امنا و ریاست بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس و عضویت هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مسئولیت در سطوح مدیریتی وزارت کشور از دیگر سوابق و مسئولیت‌های «رحمتی» است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha