فرماندار: عمل به قانون سرلوحه ستاد انتخابات پیشوا برای مشارکت حداکثری است

پیشوا - ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: عمل به قانون سرلوحه ستاد انتخابات شهرستان پیشوا در جلب مشارکت حداکثری مردم در یازدهم اسفندماه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم تاجیک‌نوری روز سه‌شنبه در بیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان پیشوا اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که ارکان آن بر اساس خواست و نظر مردم به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم تعیین و انتخاب می‌شوند، انتخابات نماد مردم سالاری دینی و این مهم از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات متعدد نمود عینی پیدا کرده است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با حضور و مشارکت خود در همه صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی ثابت کرده‌اند که پایبند به اصول و ارزش‌های نظام هستند و این بار نیز با مشارکت گسترده و آگاهانه خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اتحاد و همدلی خود را برای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر ایران اسلامی حفظ کرده و آن را افزایش می‌دهند.

تاجیک‌نوری خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات متعدد ستاد انتخابات و تشکیل کمیته‌های تخصصی، تهمیدات لازم برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده و قطعا اعضای ستاد انتخابات با عمل به قانون، زمینه مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی را فراهم می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات و آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، لازم است تا به منظور ساماندهی شرایط تبلیغات، نقاط مناسب برای این امر از سوی شهرداری ها در نظر گرفته شود تا در تبلیغات صورت گرفته، سیما و منظر شهری با مشکل مواجه نشود.

فرماندار پیشوا با اشاره به تعیین ۸۰ شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات پیش رو ، یادآور شد: مسئولان اجرایی با چینش نیروهای مورد نیاز شعب اخذ رای، تامین زیرساخت‌های لازم، برگزاری منظم و مستمر جلسات آموزشی برای نمایندگان فرماندار و اعضای شعب، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را به دست آورند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

شهرستانهای پیشوا، ورامین و قرچک یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha