مربی مطرح کوبایی وارد ایران شد؛ مذاکره نهایی با مسوولان فدراسیون بوکس در تهران

تهران- ایرنا- "خوان باتیستا فونتانیلس" مربی مطرح کوبایی برای انجام مذاکرات نهایی با مسوولان فدراسیون بوکس کشورمان، وارد تهران شد.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، "خوان‌ باتیستا فونتانیلس" مربی نام آشنای کوبایی که در کشورمان با نام فونتانا شناخته می‌شود، با استقبال سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیونبوکس و جمعی از مسوولان و اهالی بوکس، وارد تهران شد.

مذاکرات این مربی بزرگ با مسوولان فدراسیون بوکس در تهران ادامه‌ خواهد یافت تا پس از توافق، وی کارش را در تیم ملی کشورمان آغاز کند.

وی از مطرح‌ترین‌ مربیان کوبایی‌ بوکس جهان است که سال‌ها سرمربی تیم ملی تایلند بوده و مدال‌های گوناگونی توسط بوکسورهای تایلندی با هدایت او در چند دوره المپیک کسب شده است. بوکس تایلند با هدایت وی در چند دوره بازی‌های آسیایی نیز به ۱۵ مدال رنگارنگ رسیده است. تایلندی‌ها با سرمربیگری، فونتانا در مسابقات جهانی هم مدال‌های مختلفی به دست آوردند.

مربی مطرح کوبایی وارد ایران شد؛ مذاکره نهایی با مسوولان فدراسیون بوکس در تهران

هم اکنون، "رینالدو فونتس" دیگر مربی کوبایی نیز در ایران حضور دارد که در صورت انتخاب فونتانا به‌عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران، فونتس به‌عنوان مربی به هموطنش در کادر فنی کمک خواهد کرد.

تیم ملی بوکس ایران، مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا (گزینشی المپیک) را در پیش دارد که اوایل اسفندماه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha