مطهری: انرژی تیم را تقسیم کرده‌ایم/ فوتبال هجومی ارائه می‌دهیم

دوحه- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انرژی تیم را در جام ملت‌های آسیا تقسیم کرده‌ایم و می‌خواهیم امروز هم فوتبال هجومی ارائه دهیم.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، حمید مطهری پیش از آغاز دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در دور سوم گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: درست است صعود کرده‌ایم اما بازی حساسی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین خودمان را ارائه دهیم. سعی کردیم در تورنمنت تقسیم انرژی کنیم و با ترکیب نسبتا متفاوتی نسبت به بازی قبل به میدان آمده‌ایم. امروز حتما فوتبال هجومی ارائه خواهیم کرد.

وی گفت: در تمام بازی‌ها با تمام وجود کار می‌کنیم و می‌خواهیم برنده شویم و آن را به مردم کشورمان تقدیم کنیم. امیدوارم امروز بازی زیبایی ارائه بدهیم. در بازی قبل گفتند که در شرایط فوتبالی خوب نبودیم که می‌پذیریم اما به خاطر برخی مسائل، ۵۰ درصد تیم را عوض کردیم. ما بازی هجومی انجام می‌دهیم و به دنبال اهداف‌مان هستیم.

مطهری در خصوص مصدومیت مجید حسینی مدافع تیم کشورمان، توضیح داد: او چهار یا پنج روز دیگر زمان نیاز دارد تا مصدومیت مچ پایش برطرف شود. شجاع خلیل‌زاده و مهدی ترابی هم آسیب‌دیدگی داشتند اما به بازی رسیدند و تیم شرایط خوبی دارد.

تیم کشورمان در ۲ بازی گذشته خود برابر فلسطین و هنگ‌کنگ به ترتیب با نتایج چهار بر یک و یک بر صفر برنده شده و صعودش از گروه سوم را قطعی کرد. تیم ایران حتی با یک تساوی مقابل امارات نیز صدرنشین خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha