۴ بهمن ۱۴۰۲، ۵:۲۲
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85363893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کارشناس نظامی : شمار کشته‌های اسرائیل در عملیات القسام احتمالا ۱۰۰ تن است

تهران-ایرنا-سرلشکر «فایز الدویری» کارشناس نظامی شبکه الجزیره قطر سه‌شنبه تخمین زد که احتمالا شمار کشته‌های اسرائیل در عملیات دیروز القسام ۱۰۰ تن باشد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، الدویری گفت: عملیاتی که گردان‌های القسام آن را اجرا کردند و (براساس گزارش صهیونیست‌ها) ۲۱ تن از افسران و سربازان اسرائیل را از پای درآورد، بصورت مرکب اجرا شده باشد.

وی افزود که این عملیات بیانگر آن است که توان نظامی و امنیتی القسام به یک مرحله بسیار پیشرفته‌ای رسیده است.

روزنامه صهیونیستی "جروزالیم پست" نیز اذعان کرد: کشته شدن ۲۱ نظامی اسرائیلی در یک حادثه، موجب تشدید نگرانی‌ها نسبت به افزایش شدید تعداد کشته‌ها در این مرحله از جنگ خواهد شد.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز امشب به دوشنبه سیاه ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حادثه‌ای که دیروز رخ داد بسیار خطرناک بود و درخصوص آن تحقیق کرده و نتایج آن را منتشر خواهیم کرد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در اطلاعیه‌ای با تایید هلاکت ۵۰ نظامی این رژیم در روز گذشته (دوشنبه) در نوار غزه اعتراف کرد که این رژیم با یک فاجعه بزرگ مواجه شده است.

شبکه العربیه نیز در خبری به نقل از منابع خود از هلاکت ۲۲ نظامی صهیونیست بر اثر انفجار دو ساختمان و هدف قرار گرفتن یک تانک اسراییل و انفجار یک تونل در خان یونس (در نوار غزه) خبر داد که این خبر هم نشان داد تله رزمندگان برای صهیونیست های متجاوز بسیار کارساز بوده و راه فراری برای انها باقی نگذاشته است.

در همین رابطه کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی هم با اعتراف به هلاکت نظامیان صهیونیست گزارش داد که «دیروز اگر سخت‌ترین روز نبرد در نوار غزه نبوده باشد، قطعا یکی از سخت‌ترین روزها بوده است».

این شبکه همچنین گزارش داده که، دو حادثه بسیار خطرناک در جنوب نوار غزه اتفاق افتاده که اجازه انتشار جزئیات آن داده نشده است.

در همین حال، برخی منابع صهیونیستی هم اعلام کرده اند که نظامیان صهیونیست که تعداد آنها ۴۰ نظامی بوده، دیروز در کمین سخت القسام در خان یونس گرفتار شدند.

منابع صهیونیستی همچنین اعلام کردند که یک تونل بمب‌گذاری شده دیروز پس از ورود نظامیان اسرائیلی به داخل آن توسط رزمندگان مقاومت منفجر شد که در اثر آن شماری از نظامیان صهیونیست کشته شدند.

از نشانه های تلفات بالای صهیونیست ها در روز گذشته حضور چندین بالگرد امدادی رژیم صهیونیستی در منطقه عملیاتی خانیونوس (جنوب نوار غزه) برای انتقال کشته‌ها و زخمی های صهیونیست ها بوده است.

شبکه الجزیره قطر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیانش که طی ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه به هلاکت رسده اند به ۲۴ افسر و نظامی افزیش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha