استاندار : اصناف البرز در خنثی سازی اهداف معاندان هوشمندانه وارد شدند

کرج - ایرنا-  استاندار البرز با اشاره به فتنه انگیزی های دشمنان در سال گذشته گفت : اصناف البرز در خنثی سازی اهداف معاندان هوشمندانه وارد عمل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، "مجتبی عبداللهی" روز چهارشنبه در نشست با هیات رییسه اتاق اصناف البرز اظهار کرد : نقش اصناف و بازاریان در تمام ادوار ایران اسلامی، کلیدی بوده که پیروزی انقلاب اسلامی و پشتیبانی در دفاع مقدس از جمله این موارد است.
وی افزود: در دولت مردمی ایران قوی با تمام تنگناهایی که به واسطه ایجاد محدودیت های استکبار جهانی علیه کشورمان صورت گرفته، اقدامات بزرگی را رقم زده و با تلاش شبانه روزی سعی در جبران کمبودها کرده است.
عبداللهی اضافه کرد : در استان البرز نیز به تبعیت از سیاست ها و برنامه های کلان، با سرعت مضاعفی بدنبال ارتقا و تقویت سرانه ها و زیرساخت ها هستیم.
وی افزود: در این راستا توان خیرین و بخش خصوصی را مورد بهره برداری قرار داده ایم و طی این تعامل سازنده در حوزه های آموزشی و پرورشی، بهداشتی و درمانی و امثال آن دستاوردهای ملموسی داشته ایم.

استاندار : اصناف البرز در خنثی سازی اهداف معاندان هوشمندانه وارد شدند


عبداللهی گفت: متعهد شدیم تا پایان دولت سیزدهم ۲۰۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان اضافه کنیم که تاکنون نیمی از آن محقق شده است.
وی افزود: همچنین یک هزارو۵۰۰ تحت بیمارستانی تا پایان دولت سیزدهم به سه هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی موجود استان البرز می شود.

استاندار البرز گفت: امسال توفیق یافتیم اولین پست ۴۰۰ کیلوولت برق البرز را در کرج مورد بهره برداری قرار دهیم و راه اندازی پست های ۴۰۰ کیلوولت کمالشهر و اشتهارد نیز در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در حوزه آب با اهتمام ویژه ای به دنبال حل معضل تنش ها هستیم و برای این منظور بخش بزرگی از توسعه تصفیه خانه ها و انتقال آب طالقان به شهرجدید مهستان، نظرآباد و اشتهارد اجرایی شد که مشکل آب در این منطقه را تا ۳۰ سال آینده تضمین می کند که حدود ۹۳۰ هزار میلیارد ریال برای این امر هزینه شد.
عبداللهی با بیان اینکه احداث هر کیلومتر خط مترو ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، گفت: قطار شهری کرج پس از چند دهه انتظار مردم آغاز به کار کرد و افزایش خطوط و قطارها با جدیت دنبال می‌شود.
استاندار البرز گفت: به واسطه اقدامات و برنامه های قرارگاهی و همدلی و انسجام حاکم در استان، البرز در مجموع جرائم کاهش ۱۷ درصدی را تجربه کرد.
این مسوول اضافه کرد: از اتاق اصناف استان انتظار می‌رود که در مشارکت های اجتماعی فعال تر باشد و با ظرفیت های موجود در بخش های مختلف توسعه و آبادانی استان نقش خود را پررنگ تر کند.
وی افزود: بی وقفه و شبانه روزی در حال برنامه‌ریزی، اجرا و فعالیت هستیم که شرمنده و مدیون مردم و شهدا و خانواده معزز شهدا و ایثارگران نباشیم.
عبداللهی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، گفت: گلایه ها، نقدها، کاستی ها و کمبودهایی وجود دارد و منشا و دلایل آن نیز مشخص است ولی هیچ یک از ما با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران که مرهون خون و جان ملت است، مشکلی نداریم بنابراین مشارکت در انتخابات علاوه بر افزایش قدرت کشور در مجامع جهانی، بار مسئولیت مدیران در رده های مختلف را بیشتر می کند.
وی افزود: این نظام و انقلاب به راحتی بدست نیامده بلکه مردم از جان خود و عزیزانشان برای نیل به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، گذشته و ایثار کردند.

استاندار البرز گفت: با تمام وجود از حق و تکلیف خود در انتخابات دفاع کنید و با حضور و مشارکتتان، ریشه درخت انقلاب را مستحکم تر و نظام را بیمه و قدرتمندتر کنید.
وی افزود: اگر فقط هر نفر ۱۰ نفر را با اطلاع رسانی و امیدآفرینی پای صندوق های رای بیاورد، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بوده و دست معاندان را از این خاک مقدس دور خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha