مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس در کرمان برگزار می‌شود

کرمان-ایرنا- رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمان گفت: مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس در حوزه بانوان و آقایان در تاریخ دوازدهم و سیزدهم بهمن ماه سال جاری در کرمان برگزار می شود.

محمدعلی بهرامی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه اهدای حکم رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری بم به خبرنگار ایرنا بیان کرد:: در هفته نیروی انتظامی نیز مسابقات رالی خانوادگی برای شور و نشاط اجتماعی در کرمان برگزار شد.
وی گفت: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری بم از جنبه های مختلف مانند مجاورت کویر، وجود آثار ثبت جهانی و همچنین ظرفیت طبیعت‌گردی و آفرودسواری خوبی که دارد برای استان کرمان بسیار با اهمیت است.

این مسئول با اشاره به اینکه نباید به کویر تنها نگاه امنیتی داشت، افزود: باید اقتصاد کویر را برای حاشیه نشینان فعال کنیم تا بتوانیم مسایل امنیتی را حل و مسایل اقتصادی را نیز ارتقا دهیم.
بهرامی ادامه داد: در حوزه زیرساختی و عمرانی ظرفیت های بسیار خوبی در بم وجود دارد اما به دلیل اینکه هنوز این ظرفیت‌ها تکمیل نشده و به بهره برداری نرسیده اند نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم.
رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمان عنوان کرد: در صورت تکمیل ظرفیت های بم مانند پیست موتورکراس جنب تپه یادمان و پیست رالی جنب کوه های کپوتی، چشم انداز بهتری در بحث گردشگری و اقتصاد برای این شهرستان ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: از مدیریت شهری و حوزه ورزش و جوانان می خواهیم این موارد را تکمیل کنند و به بهره برداری برسانند و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان نیز برای تزریق بودجه باهدف تکمیل این دو پیست پیگیری های لازم را به عمل می‌آورد.
بهرامی توضیح داد: در صورت تکمیل ۲ پیست موتورکراس و رالی مسابقات جنوب شرق ایران را در بم برگزار خواهیم کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه های همگانی می توان ضمن ایجاد نشاط اجتماعی، برخی از معضلات اجتماعی و مشکلات منطقه را رفع کرد.
وی اظهارداشت: بحث های آموزشی به منظور تقویت بیشتر زیرساخت های هیات در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم بعد از برگزاری آموزش های ابتدایی، ارتقای مربیان و داوران را در سطوح مختلف داشته باشیم.

مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس در کرمان برگزار می‌شود
اعطای حکم ریاست هیات اتومبیلرانی و موتورسواری بم به سید یوسف سجادی

مسابقات ملی کویرنوردی در بم برگزار می شود
رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمان همچنین گفت: به‌زودی مسابقات ملی کویرنوردی و آفرود با حمایت منطقه ویژه بم در این شهرستان برگزار می‌شود.
بهرامی تصریح کرد: متاسفانه هیات های شهرستانی ما فعال نبوده‌اند و مقرر شده تا پایان سال این هیات ها تعیین تکلیف شوند که به زودی روسای هیات های اتومبیلرانی و موتورسواری بقیه شهرستان های شرقی استان نیز تعیین تکلیف می‌شوند.
وی افزود: هیأت های اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان های شرقی استان کرمان نیز می توانند با یک هم افزایی و با محوریت هیأت بم، فعالیت های خود را انجام دهند.

مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا در سفر رییس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمان به شهرستان بم طی حکمی سید یوسف سجادی به عنوان رییس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری بم معرفی شد؛ سجادی در ۱۳ سال گذشته نیز ریاست هیات اتومبیلرانی و موتورسواری بم را در کارنامه داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha