هدیه متفاوت دختر شهید به استاندار مازندران در روز پدر

ساری - ایرنا - همزمان با شب ولادت مولود کعبه و در آستانه روز پدر استاندار مازندران با حضور در منزل شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده مراسم بزرگداشت مقام پدر را برگزار و از طرف دختر شهید هدیه روز پدر را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور شامگاه چهارشنبه همزمان با شب ولادت امام علی (ع) با حضور در منزل شهید مدافع حرم در زنگی کلای دابو یکی از روستاهای محمود آباد از سوی نرگس خان زاده فرزند شهید مدافع حرم، یک ساعت مچی به عنوان هدیه روز پدر دریافت کرد.

استاندار مازندران که بعد از اتمام همایش پدران آسمانی که با حضور خانواده های شهدای شهرستان بابل در دانشگاه صنعتی نوشیروانی برگزار شد، بلافاصله برای دیدار با خانواده شهید مدافع حرم و برگزاری جشن گرامیداشت مقام پدر به محمود آباد رفت.

وی که با استقبال گرم پدر و خانواده ی شهید قرار گرفته بود چند ساعتی را در منزل این شهید سپری کرده و کیک جشن مقام پدر را برش زد.

هدیه متفاوت دختر شهید به استاندار مازندران در روز پدر

نرگس خان زاده تنها فرزند این شهید والامقام است که هفت سال گذشته قبل از ورود به مدرسه بر سر مزار پدرش به خواب رفته بود آن عکس در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده با استقبال کاربران قرار گرفته بود.

در این مراسم که استاندار مازندران هدیه ای را برای تنها فرزند شهید مدافع حرم محمود آبادی به وی اهداء کرد این دختر شهید هم که از قبل یک ساعت برای استاندار مازندران در نظر گرفته بود به وی اهداء و در همان مکان به دست خود بست.

حسینی پور بعد از یک گفت و گو ی ۲ ساعته، بامداد امروز با خداحافظی از این خانواده شهید بر سر مزار اسماعیل خان زاده حضور یافت و با مقام شامخ این شهید سرافراز ادای احترام کرد.

هدیه متفاوت دختر شهید به استاندار مازندران در روز پدر

استاندار مازندران در دیدار با این خانواده شهید بیان کرد: برای ما یک افتخار است که در شب های معنوی ماه رجب و شب ولادت مولود کعبه در منزل شهید حضور یابیم.

حسینی پور افزود: بدون تردید یکی از خواسته های خانواده های شهدا، تداوم راه آنها است که با نثار جان خود امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی با بیان این مطلب که خانواده های شهدا بیشترین ارتباط مردمی را در جامعه دارند، اظهار داشت: این خانواده ها هویت کشور ما هستند و ما از دیدار با آنها انرژی می گیریم.

پاسدار شهید اسماعیل خان زاده فرزند حسن یکی از شهدای گرانقدر مدافع حرم است که در ۲۹ آذرماه سال ۱۳۹۴ در حلب سوریه به دست تکفیری ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

هدیه متفاوت دختر شهید به استاندار مازندران در روز پدر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha