۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85365373
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

آسمان لرستان بارانی می شود

۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85365373
آسمان لرستان بارانی می شود

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: سامانه بارشی جدید جمعه شب تا بامداد یکشنبه هفته آینده، در آسمان لرستان فعال می شود.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی لرستان بهروز مرادپور روز پنجشنبه اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح نارنجی امروز پنجشنبه صادر و فعالیت این سامانه بارشی جدید همراه با بارش باران و برف، وزش باد نسبتا شدید تا شدید است.
وی افزود: این سامانه از جمعه شب تا بامداد شنبه در مناطق جنوب شرق استان بویژه ارتفاعات و گردنه ها فعال است، از بامداد شنبه تا بامداد یکشنبه اغلب نقاط استان متاثر از این سامانه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: لغزندگی سطح جاده‌ها، کولاک برف در جادها و خطر سقوط بهمن در نواحی کوهستانی، انسداد راه های ارتباطی روستاها، اختلال در ناوگان حمل و نقل، لغو فعالیت های عمرانی و ساختمانی، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی پیش بینی می شود.
مرادپور تاکید کرد: اجتناب از سفرهای غیر ضروری، لغو فعالیت‌های کوه‌نوردی و صعود به ارتفاعات، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم از جمله توصیه های هواشناسی لرستان در پی فعالیت این سامانه بارشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha