تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس بر سفیر گفتمان تهران چیره شد

بندرعباس - ایرنا - تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در سری مسابقات لیگ برتر، با نتیجه پنج بر چهار سفیر گفتمان تهران را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار از سری رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، شامگاه پنجشنبه با حضور بیش از چهارهزار هوادار در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

شاگردان هادی بزوال در تیم پالایش نفت بندرعباس برای انتقام شکست بازی رفت مصمم شده بودند تا سه امتیاز حساس این بازی خانگی را به سود خود تمام کنند، با شروع بازی ۲ تیم یک رقابت نزدیکی را به نمایش گذاشتند و در نیمه نخست بازی، تیم‌ها به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

در نیمه دوم تیم میهمان برای کاستن فشار از خود به جای ادامه بازی به حاشیه روی آورد و از طرفی ضعف داوری به این حاشیه کمک می کرد تا لحظه هایی از بازی متوقف شود.

پالایش نفت بندرعباس درحالی که چهار بر سه از حریف تهرانی خود عقب افتاده بود، «امیرحسین دهقانی» بازی را به تساوی کشاند و هیجان بازی بیشتر شد و در لحظه های پایانی «علی جوذری» تیر خلاص را زد و پالایش را به سه امتیاز شیرین این بازی رساند تا این بازی پنج بر چهار با پیروزی تیم میزبان به پایان برسد.

برای پالایش نفت بندرعباس «امیرحسین دهقانی» (۲ گل)، «علی جوذری» (۲ گل) و «سروش احمدنیا» گلزنی کردند، همچنین برای تیم سفیر گفتمان تهران «امین مجیدی پور» (۲گل)، «مرتضی فرزانیان» و «محمدمهدی عبدالوند» گل زدند.

علی حفیظی از تهران داور اول، محمد شرونی از بوشهر داور دوم، میلاد سعیدی از کرمان داور سوم، نماینده فدراسیون بهروز رحمانی از زاهدان این بازی بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha