۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85365803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اماکن مذهبی در قزوین مکان خوبی برای بازارچه‌ مشاغل خانگی است

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: فضای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند که بازارچه‌ مشاغل خانگی در آن‌ها رونق بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کبری علیخانی روز جمعه در بازدید از امامزاده حسین، امامزاده علی، چهار انبیا، سلطان سید محمد و آمنه خاتون با بیان این مطلب افزود: با توجه به مذهبی بودن شهر قزوین و اینکه امامزادگان مرکز توجه مردم متدین این استان هستند، می‌توان از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب تری استفاده کرد.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و اماکن مذهبی با هدف راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی و حمایت از فروش محصولات تولید شده توسط بانوان به منظور توسعه کسب و کار پایدار و خانواده محور به عنوان یک برنامه مهم و با اولویت در دستور کار قرار دارد.

علیخانی با بیان اینکه کسب کارهای موجود در این اماکن باید متناسب با شان امامزاده ها فعالیت کنند، ادامه داد: برای هماهنگی و اجرای هرچه بیشتر این مهم باید با برنامه ریزی و نیازسنجی بازار و همچنین شناسایی بانوان کارآفرین و متعهد به استفاده از این فضاها اقدام کرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پیشبرد این هدف بسیار مهم بوده و انتظار داریم که این هماهنگی و تعامل همچنان استمرار یابد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خاطرنشان کرد: رونق کسب و کار بانوان کارآفرین، سرپرست خانوار و افراد خودسرپرست با هدف توانمندی آن‌ها یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha