تفاهم نامه ساخت مجتمع آموزشی وخوابگاه دانش آموزان کم برخوردار محلات منعقد شد 

خمین - ایرنا - مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی از انعقاد تفاهم نامه احداث مجتمع آموزشی و خوابگاهی ویژه دانش آموزان روستایی و شهری کم برخوردار شهرستان محلات همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع) خبر داد.

جواد لنجابی روز جمعه در آیین امضا این تفاهم نامه در جمع خبرنگاران، گفت: این مجتمع شامل ۲ واحد آموزشی و خوابگاهی است که به همت نیک اندیش مدرسه ساز حاج محمد نظارت و در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه تحت مدیریت ایشان ساخته خواهد شد.

مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی افزود: هدف از احداث این مجتمع، اسکان دانش آموزان کم برخوردار روستایی و شهری، ایتام ،بی سرپرست و یا بد سرپرست در شهرستان محلات است.

وی ادامه داد: مجتمع آموزشی و خوابگاهی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به طور کامل توسط خیر و در ۲ مجموعه کاملا مجزا احداث خواهد شد.

لنجابی اظهار کرد: در هر کدام از این فضاهای آموزشی و خوابگاهی نزدیک به ۸۰ دانش‌آموز لازم التوجه به تحصیل مشغول خواهند شد و تهیه تغذیه روزانه شامل صبحانه، ناهار و شام توسط خیر نیک اندیش تامین می‌شود.

مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: این مجموعه به نام شهید بزرگوار «ابوالفضل نظارت» نامگذاری می‌شود و با هماهنگی آموزش،و پرورش محلات به دانش آموزان کم برخوردار این شهرستان خدمات آموزشی و تربیتی ارائه خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha