روند انتخاب جانشین «یحیی»؛ بازی با نام‌های بزرگ/ اوسمار مطابق انتظار

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس روند عجیبی را برای انتخاب جایگزین یحیی گل‌محمدی طی کرد. روندی که طبق اعلام خبرگزاری ایرنا در چهارم بهمن ماه، به اوسمار برزیلی ختم شد.

به گزارش ایرنا، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی در پایان نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران از پرسپولیس، مدیران این تیم بلافاصله به دنبال جایگزین مناسب برای او بودند که جدی‌ترین گزینه آن‌ها برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سابق این تیم بود. برانکو که با تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا حضور داشت و در چند مرحله پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد و در نهایت نیز نتوانست با تیم ملی عمان از مرحله گروهی کند.

بعد از منتفی شدن حضور برانکو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با خوزه پیسرو سرمربی کنونی تیم ملی نیجریه، پتکوویچ سرمربی سابق لاتزیو و تیم ملی سوئیس در کنار دی بیاسی سرمربی سابق اودینزه به عنوان جدی‌ترین گزینه‌ وارد مذاکره شد. البته همانگونه که انتظار می‌رفت تمامی این گزینه‌ها در فاصله چند ساعت کنسل شدند.

روند انتخاب جانشین «یحیی»؛ بازی با نام‌های بزرگ/ اوسمار مطابق انتظار

برانکو ابتدا بعد از دیدار با رضا دوریش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد علی‌رغم میل باطنی خود نمی‌تواند به این تیم باز گردد. بعد از حذف تلخ عمانی‌ها از جام ملت‌ها فدراسیون عمان اعلام کرد که قصد ندارد که قرارداد خود را با سرمربی کروات تمدید کند تا یک‌بار دیگر پرسپولیسی‌ها برای مذاکره با او وارد عمل شوند اما بازهم برانکو دست رد به پیشنهاد سرخ‌پوشان زد.

با توجه به وضعیت این مربیان و شرایط کنونی سرخ‌پوشان حضور این سه مربی بر روی نیمکت پرسپولیس نیز منتفی شد. حالا اما به نظر می‌رسد همانطور که خبرگزاری ایرنا در تاریخ ۴ بهمن اعلام کرده بود، در نهایت اوسمار برزیلی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برای ادامه فصل در اختیار خواهد گرفت. برای خواندن این خبر بر روی اینجا کلیک کنید.

روند انتخاب جانشین «یحیی»؛ بازی با نام‌های بزرگ/ اوسمار مطابق انتظار

اوسمار پیش از این دستیار گل‌محمدی بود و پس از استعفای وی، تمرینات پرسپولیس تحت نظر او برگزار می‌شود. هم‌اکنون هدایت پرسپولیس در اردوی امارات نیز با این مربی برزیلی است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز بعد از خروج از دفتر این باشگاه اعلام کرد که سرمربی جدید این تیم امشب معرفی خواهد شد. در واقع تا ساعتی دیگر به صورت رسمی، اوسمار هدایت پرسپولیس را برعهده می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha