۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85367634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«اخلاق سیاسی در انتخابات» موضوع مناظره رادیویی شد

تهران- ایرنا- «اخلاق سیاسی در انتخابات» موضوع مناظره دو فعال سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا در هفتمین برنامه «شش در دو» خواهد بود.

به گزارش ایرنا از رادیو گفت‌وگو، هفتمین برنامه «شش در دو» رادیو گفت‌وگو که ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان است دوشنبه این هفته ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ ، میزبان محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی و سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا و عباس معینی فعال سیاسی و رئیس شورای مرکزی حزب راه ملت است.

با مطرح شدن بیانیه جبهه اصلاحات در خصوص انتخابات، نقدها و نظرهای متعددی در خصوص این بیانیه مطرح شد و این موضوع مطرح شد که اخلاق سیاسی در انتخابات چه ابعادی دارد. بر این اساس محمدحسن قدیری ابیانه و عباس معینی به ابعادی از این بیانیه خواهند پرداخت و دیدگاه های خود در مخالفت و موافقت با آن را مطرح می کنند.

«اخلاق سیاسی در انتخابات» موضوع مناظره رادیویی شد

ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» روزهای دوشنبه به‌صورت هفتگی از استودیوی شماره ۱۷ ساختمان شهدای رادیو به ‌صورت زنده پخش می‌شود.

بر پایه این خبر، این ویژه‌برنامه با اجرا و سردبیری امین صبحی و تهیه‌کنندگی حسین ماکنعلی تولید و به ‌صورت تصویری، از نرم‌افزار کاربردی ایران صدا پخش می‌شود. همچنین ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» بر روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز رادیو گفت‌وگو قابل دریافت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha