مقام ارشد حماس: نازیسم نمونه ای کوچک از وحشیگری صهیونیسم است

تهران- ایرنا- عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: نازیسم در برابر وحشگیری صهیونیست ها، نمونه ای کوچک از تروریسم به شمار می رود.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا از خبرگزاری سما، "عزت الرشق" در واکنش به نمایش جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اتهام زنی به ملت فلسطین افزود: نتانیاهو تا دیروز دهشت افکنی و جنایت های خود را با دروغ و تقلب به پیش می برد و امروز نازیسم ارتش خود را با حماقت توجیه می کند.

وی اضافه کرد: در گذشته نه چندان دور سازمان ملل متحد با رای ۱۵۳ کشور خواستار برقراری آتش بس در نوار غزه شد و فقط ۱۰ کشور از نازیسم اشغالگران و اقدامات تروریستی آنان علیه زنان و کودکان غزه حمایت کردند.

الرشق با بیان این که دو روز پیش نیز رژیم اشغالگر سیلی جهانی دیگری خورد و با شبه اجماع در دیوان بین المللی دادگستری، خود را در جایگاه جنایتکار یافت، بیان داشت: مقامات صهیونیست و شخص نتانیاهو پس از این شکست در پی جلب حمایت بین المللی برآمدند و با اقدامات نخ نمای ناشی از ورشکستگی سیاسی و نداشتن منطق، برای تبرئه خود تلاش کردند.

عضو دفتر سیاسی جنبش افزود: نتانیاهو کتاب «نبرد من» هیتلر را به دست گرفت و ادعا کرد که آن را از داخل غزه یافته است و نمی داند که این کتاب از سال ۲۰۱۶ به ده ها زبان ترجمه شده است و یکی از پر فروش ترین کتاب ها در آلمان بوده است.

الرشق با اشاره به جنایات بی وقفه نظامیان صهیونیست در نوار غزه اضافه کرد: نازیسم در مقایسه با وحشیگری صهیونیسم، فقط نمونه ای کوچک از تروریسم بشمار می رود.

وی گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی از ۷۵ سال پیش تاکنون همه القاب و عناوین تروریستی را از آن خود کرده است و با محکوم کردن حکم دادگاه لاهه، بار دیگر لقب «طغیانگر» را نیز به خود اختصاص داد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته با به دست گرفتن کتاب «نبرد من» هیتلر ادعا کرد که این کتاب را در غزه پیدا کرده ایم.

وی افزود: این شیوه ای است که نئونازی ها، فرزندان خود را آموزش می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha